Brand New Galaxy dołącza do Stagwell 

Brand New Galaxy dołącza do Stagwell 

Brand New Galaxy, grupa marketingowo-technologiczna, w skład której wchodzą podmioty oferujące wyspecjalizowane usługi w obszarze e-commerce i digital, została zakupiona przez amerykańską sieć Stagwell. 

Stagwell, globalna sieć założona w Waszyngtonie przez byłego dyrektora zarządzającego WPP – Marka Penna oraz Steve’a Ballmera – byłego CEO w Microsoft, od kilku lat konsekwentnie rozwija swoje struktury m.in w obszarach digital transformation, badań konsumenckich, mediów oraz komunikacji. Sieć agencji łączy ze sobą najwyższej klasy kreatywność z unikatowymi rozwiązaniami technologicznymi. Wszystko w celu harmonizowania sztuki marketingu oferowanej dla największych światowych marek. Stagwell zatrudnia obecnie ponad 10 000 specjalistów w ponad 34 krajach, których łączy jeden cel: zwiększanie efektywności i poprawa wyników biznesowych dla swoich klientów. W skład Stagwell wchodzi ponad 70 agencji, które pracują by dostarczyć skalowalne rozwiązania dla 4000 klientów na całym świecie. Wśród agencji są takie ikony świata reklamy jak Doner, 72andSunny, Anomaly, Code and Theory czy Assembly. (https://www.stagwellglobal.com/our-network/

Brand New Galaxy dołączy do części Stagwell Media Network, globalnej społeczności wiodących agencji omnichannel, które skupiają się na dostarczaniu rozwiązań opartych o dane, technologie oraz innowacyjne media. Stagwell Media Network obejmuje ponad 3 000 ekspertów z globalnym zasięgiem ponad 40 biur w 20 krajach, zarządzających mediami o wartości blisko 5 miliardów dolarów. Dzięki akwizycji BNG, Stagwell Media Network będzie mogło korzystać z całego wachlarza rozwiązań e-commerce oraz digital, które bazując na międzynarodowym doświadczeniu, wspierają wzrost sprzedaży on-line na kilkudziesięciu rynkach. 

 -Jest nam niezmiernie miło powitać Brand New Galaxy w szeregach Stagwell. Jest to dla nas milowy krok w kwestii oferowania prawdziwie transformacyjnych rozwiązań e-commerce. Wierzymy, że jedyne w swoim rodzaju podejście BNG do wspierania ekosystemu sprzedaży marek, będzie kolejnym powodem do wyboru  Stagwell w kontraście do tego co oferują standardowe holdingi reklamowe – komentuje Mark Penn, prezes i dyrektor generalny Stagwell. 

-W 2017 roku powołano do życia BNG z zuchwałą myślą o pionierskim rozwijaniu globalnych usług e-commerce i digital. Dziś zatrudniamy ponad 600 ekspertów na całym świecie, a nasz apetyt nie maleje. Włączenie w struktury Stagwell Media Network daje nam perspektywę dotarcia z ofertą do jeszcze większej liczby klientów. Na tym etapie naszej biznesowej podróży, to najlepszy sposób realizowania ambicji. Brand New Galaxy i Stagwell mają wiele wspólnych cech – jesteśmy niezależni, przedsiębiorczy i odważni. Tym bardziej cieszymy się z dołączenia do rodziny Stagwell – komentuje transakcję, Piotr Morkowski, CEO w Brand New Galaxy Holding.

Będąc częścią Stagwell Media Network, Brand New Galaxy pozostaje pod swoją marką. Przedsiębiorstwa nie ujawniają kwoty akwizycji. 

O Stagwell (STGW)

Stagwell jest to sieć rzucająca wyzwanie standardowym holdingom reklamowym. Sieć oferuje skalowalne rozwiązania, oparte o łączenie ze sobą najwyższej klasy kreatywności z unikatowymi rozwiązaniami technologicznymi. Pracuje dla prestiżowych i ambitnych marek, harmonizując świat marketingu i technologii. Kierowana przez globalnych ekspertów, zatrudnia ponad 10 000 specjalistów w 34 krajach, mając jeden kluczowy cel: napędzać biznesowe rezultaty swoich klientów. Wśród agencji Stagwell są takie ikony świata reklamy jak: Doner, 72andSunny, Anomaly, Code and Theory czy Assembly. www.stagwellglobal.com.  

O sieciStagwell Media Network 

Stagwell Media Network, to sieć wiodących agencji omnichannel, zatrudniająca ponad 3500 ekspertów, w 40 biurach, w 20 krajach i zarządzająca rocznym budżetem mediowym przekraczającym 5 miliardów dolarów. W skład SMN wchodzą takie agencje jak Assembly MMI AgencyGoodstuff,  Grason, GALE, specjalistyczna agencja B2B Multiview, oferująca rozwiązania dla branży turystycznej Ink, czy agencja zajmującą się tworzeniem treści Locaria. Sieć ponadto oferuje swoim klientom zdynamizowane podejście do zarządzania globalnymi wyzwaniami B2B i B2C, które charakteryzują się usługami opartymi o dane, technologię, media i rozwiązania kreatywne – wszystko w celu globalnego wzrostu biznesu klientów. 


Autor:

Stagwell (STGW) 

Last Updated on 22 kwietnia, 2022 by Anastazja Lach

Udostępnij