Wywiad tygodnia

Kształtując przyszłość: Wizja zrównoważonego biznesu i innowacji Petera McAteera

Kształtując przyszłość: Wizja zrównoważonego biznesu i innowacji Petera McAteera

25 marca, 2024

Będziesz gościem tegorocznego edycji konferencji Sustainable Economy Summit w Warszawie. Czy mógłbyś opowiedzieć naszym czytelnikom trochę o sobie i o tym, czym się zajmujesz? Krótka ... Czytaj więcej

Synergia marek czy marka synergii – VINCI Construction Polska nowym graczem na rynku. Nicolas Dépret – Prezes Zarządu, VINCI Construction Polska, Warbud S.A. i spółek Eurovia w Polsce

Synergia marek czy marka synergii – VINCI Construction Polska nowym graczem na rynku. Nicolas Dépret – Prezes Zarządu, VINCI Construction Polska, Warbud S.A. i spółek Eurovia w Polsce

21 marca, 2024

Warbud jest dziś jedną z największych firm budowlanych w Polsce, jak ocenia Pan miniony rok z perspektywy firmy i całego rynku budowlanego? Rynek budowlany nie ... Czytaj więcej

Niskoemisyjność nie musi być kosztowna. Rozmowa z Maciejem Włodarczykiem, COO LIBRA PARTNERS – Palety Nowej Generacji

Niskoemisyjność nie musi być kosztowna. Rozmowa z Maciejem Włodarczykiem, COO LIBRA PARTNERS – Palety Nowej Generacji

1 marca, 2024

Wyzwania ostatnich lat na świecie, takie jak pandemia i wojna w Ukrainie, spowodowały upadek wielu firm, w waszym przypadku jednak stały się szansą na rozwój. ... Czytaj więcej

Zmienność, niepewność i piękno różnorodności, czyli o zarządzaniu we współczesnym świecie. Monika Kiełtyka-Michna, Head of Global Procurement Services, AstraZeneca 

Zmienność, niepewność i piękno różnorodności, czyli o zarządzaniu we współczesnym świecie. Monika Kiełtyka-Michna, Head of Global Procurement Services, AstraZeneca 

22 lutego, 2024

Do czego potrzebna jest klasyfikacja czy opisywanie świata poprzez VUCA czy BANI? Myślę, że do tego rodzaju klasyfikacji należy podchodzić z pewnym dystansem i nie ... Czytaj więcej

Polska wciąż atrakcyjna inwestycyjnie. Wywiad z Pawłem Kurtaszem, Prezesem Zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu

Polska wciąż atrakcyjna inwestycyjnie. Wywiad z Pawłem Kurtaszem, Prezesem Zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu

15 lutego, 2024

Jakie sektory w Polsce cieszą się obecnie największym zainteresowaniem ze strony inwestorów zagranicznych? Zainteresowanie inwestorów zagranicznych jest dość szerokie i zróżnicowane, co wynika ze specyfiki ... Czytaj więcej

Od idei do konkretów. Strategia ESG wg Apsys. Benoit Charles, CEO Apsys Polska, oraz Magdalena Błądek, ESG Officer, Apsys Polska

Od idei do konkretów. Strategia ESG wg Apsys. Benoit Charles, CEO Apsys Polska, oraz Magdalena Błądek, ESG Officer, Apsys Polska

9 lutego, 2024

O tym jak firma może połączyć swoje wartości z działaniami na rzecz zrównoważonego rozwoju opowiadają Benoit Charles, CEO Apsys Polska, oraz Magdalena Błądek, ESG Officer, ... Czytaj więcej

Innowacyjność w biznesie wymaga zdobywania umiejętności i wiedzy. Rozmowa z Michałem Grzegorzewskim, Head of Solution Architects and Services Delivery w Fujitsu Poland

Innowacyjność w biznesie wymaga zdobywania umiejętności i wiedzy. Rozmowa z Michałem Grzegorzewskim, Head of Solution Architects and Services Delivery w Fujitsu Poland

1 lutego, 2024

Wiele firm wciąż nie wypracowało skutecznych zdolności innowacyjnych. Gdzie tkwi problem – w ludziach, zarządzaniu czy technologii? W każdym z tych obszarów biznes boryka się ... Czytaj więcej

Energetyka w rękach kobiet – rozmowa z Wiktorią Kapuścik, laureatką programu Women’s Energy In Transition

Energetyka w rękach kobiet – rozmowa z Wiktorią Kapuścik, laureatką programu Women’s Energy In Transition

25 stycznia, 2024

Program Women's Energy In Transition – Polish Edition ma na celu wsparcie kobiet chcących rozwijać się w kierunkach związanych z energetyką. Rozmawiamy z Wiktorią Kapuścik, ... Czytaj więcej

Diamenty we wszystkich kolorach tęczy. Rozmawiamy z Łukaszem Rosikoniem, CEO marki Diamentum

Diamenty we wszystkich kolorach tęczy. Rozmawiamy z Łukaszem Rosikoniem, CEO marki Diamentum

18 stycznia, 2024

Unikatowość to ich znak rozpoznawczy. W każdym aspekcie swojej działalności wymykają się oczywistym schematom i zaskakują. Czy pretendują do miana najbardziej luksusowej marki biżuteryjnej w ... Czytaj więcej

Transformacja i wizja przyszłości: Dyrektor Generalny Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów, Kamil Kaźmierkiewicz, o ewolucji branży hotelarskiej

Transformacja i wizja przyszłości: Dyrektor Generalny Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów, Kamil Kaźmierkiewicz, o ewolucji branży hotelarskiej

21 grudnia, 2023

Marka Four Points by Sheraton powstała w 1995 roku, ale pierwszy obiekt tej marki w Polsce otworzył swoje drzwi dopiero wiosną 2019 roku. Dlaczego, Pana ... Czytaj więcej

BaltCap wspiera samorządy w zielonej transformacji i zapowiada zwiększenie aktywności na polskim rynku. Rozmowa z Simonasem Gustainisem, Partnerem Zarządzającym w funduszu BaltCap

BaltCap wspiera samorządy w zielonej transformacji i zapowiada zwiększenie aktywności na polskim rynku. Rozmowa z Simonasem Gustainisem, Partnerem Zarządzającym w funduszu BaltCap

14 grudnia, 2023

W ciągu najbliższych 3-4 lat BaltCap planuje zainwestować w podnoszenie efektywności energetycznej infrastruktury publicznej i rozwijanie usług komunalnych w Polsce od 50 do 100 mln ... Czytaj więcej

Odpowiedzialność i zrównoważony rozwój w nowoczesnym biznesie. Rozmowa z Przemysławem Wierzbickim, General Managerem w ASBIS POLAND

Odpowiedzialność i zrównoważony rozwój w nowoczesnym biznesie. Rozmowa z Przemysławem Wierzbickim, General Managerem w ASBIS POLAND

7 grudnia, 2023

Już od wielu lat firma ASBIS zajmuje się dostarczaniem wysokiej jakości elektroniki, sprzętu i rozwiązań IT do odbiorców w Polsce. W jaki sposób udaje wam ... Czytaj więcej

Klucz do sukcesu: personalizacja, innowacyjność i zrównoważony rozwój. Jak Grupa Gudrun personalnie podchodzi do belgijskich czekoladek. Wywiad z Sofie De Lathouwer, CEO Gudrun

Klucz do sukcesu: personalizacja, innowacyjność i zrównoważony rozwój. Jak Grupa Gudrun personalnie podchodzi do belgijskich czekoladek. Wywiad z Sofie De Lathouwer, CEO Gudrun

30 listopada, 2023

W branży czekoladowej innowacyjność jest kluczowa, jeśli chcesz pozostać na bieżąco z rozwojem tego sektora. Personalizacja jest jednym z głównych czynników wzrostu. Własna receptura, własne ... Czytaj więcej