GuideVision, europejska firma będąca jednym z czołowych partnerów platformy chmurowej ServiceNow, rusza na podbój polskiego i europejskiego rynku

GuideVision: na drodze do stania się najlepszymi w Europie.

Kiedy rok temu firma GuideVision stała się częścią Infosys, transakcja o wartości niemal 40 milionów euro nie odbiła się dużym echem w branży. Dziś jednak jedno jest już jasne: to partnerstwo zdziałało cuda i otworzyło przed obiema firmami zupełnie nowe możliwości. Pozycja i rozpoznawalność GuideVision zarówno w Polsce, jak i pozostałych rynkach, z pewnością będą rosły.

Firma GuideVision, specjalizująca się w oferowaniu rozwiązań opartych o platformę chmurową ServiceNow, znajduje się w bardzo uprzywilejowanej pozycji. Obecnie w Europie jest tylko kilka przedsiębiorstw, które dysponują ekspertami z tak specjalistycznym doświadczeniem w dziedzinie digitalizacji procesów i usług w przedsiębiorstwie, szczególnie w zakresie tej platformy. Odkąd firma GuideVision stała się częścią Infosys, może ponadto wykorzystać połączone doświadczenie przy zawieraniu bardzo prestiżowych umów ze znaczącymi i wymagającymi klientami.

Przykładem tego jest umowa z niemieckim producentem luksusowych samochodów klasy premium, firmą Daimler, która jest jednocześnie jednym z największych projektów w historii Infosys. GuideVision jest odpowiedzialna za integrację globalnych usług IT Daimlera i ServiceNow oraz zastąpienie tą platformą niektórych przestarzałych systemów. Na rynku czeskim firma uczestniczyła np. w cyfrowej transformacji jednego z największych banków w kraju, ČSOB, gdzie ServiceNow stanowił podstawę funkcjonowania systemów IT. Innym projektem zasługującym na szczególną uwagę jest współpraca z firmą Foxway, wiodącym dostawcą rozwiązań optymalizujących wykorzystanie sprzętu IT w firmach. GuideVision zaprojektowało dedykowaną platformę XIMA, która odpowiadała na potrzebę maksymalnej elastyczności i możliwości konfiguracji, zarazem oferując wyjątkową wydajność. 

Korzystny sojusz

Obecnie wspólne projekty z Infosys stanowią około 25% możliwości firmy i odsetek ten stale rośnie. W ciągu roku od rozpoczęcia współpracy uruchomiono w sumie 17 projektów, a spośród szerokiego grona klientów, obie firmy wspólnie opiekują się dwunastoma z nich. Inne korzyści to włączenie produktu SnowMirror firmy GuideVision do pakietu usług ESM Café świadczonych przez Infosys. Dzięki temu rozwiązaniu liczba subskrypcji wzrosła o 20% w porównaniu rok do roku. To przykład na to, jak współpraca na partnerskich zasadach może być korzystna dla obu stron.

-Chcemy nadal dynamicznie się rozwijać. Naszym celem jest zdobycie do 2025 roku pozycji wiodącego partnera ServiceNow w Europie i ugruntowanie silnej pozycji GuideVision w zakresie usług w platformie Infosys. Jednocześnie naszą misją jest pomaganie firmom w upraszczaniu pracy i czynieniu jej przyjaźniejszą dla pracowników dzięki cyfryzacji, co stwarza firmom znaczną przewagę konkurencyjną – wyjaśnia Piotr Lemańczyk, dyrektor zarządzający GuideVision Polska.

Firmowa rewolucja

Digitalizacja procesów firmowych i doświadczeń pracowników to dziś główne cele strategiczne wielu organizacji. Sposób, w jaki ludzie pracują w firmach, przechodzi obecnie rewolucyjne zmiany, co oznacza, że istnieje ogromny potencjał dalszego rozwoju systemu GuideVision. Dzięki ServiceNow firmy mogą przejść na inteligentne i zautomatyzowane zarządzanie pracą oraz stworzyć efektywniejsze i bardziej połączone ze sobą środowisko pracy.

Jak w rodzinie

Plany dalszego wzrostu są ściśle powiązane ze znacznymi inwestycjami w rozwój zawodowy pracowników GuideVision. Edukacja i rozwój zawodowy stanowią najwyższy priorytet. Dlatego też firma oferuje szereg programów edukacyjnych, które pomagają ludziom rozwijać swoją karierę w nowych kierunkach, w tym rozwijać umiejętności miękkie. Oczywiście w ofercie znajdują się również kursy techniczne skoncentrowane na ServiceNow i prowadzone przez najlepszych ekspertów. 

-Można tu znaleźć zróżnicowaną mieszankę ludzi, od niezwykle doświadczonych po młodych. Wszyscy uczą się od siebie nawzajem i działają jako zespół. Mimo że już od ponad roku jesteśmy częścią międzynarodowej firmy realizując projekty w dużej skali, dla bardzo wymagających klientów, to wciąż utrzymujemy bardzo rodzinną atmosferę. Nikt nie jest tu anonimowy, co w połączeniu ze zwinnym podejściem jest naszą przewagą nad dużymi korporacjami – dodaje Lemańczyk. 

O GuideVision — ServiceNow Elite Partner 

Założona w 2014 roku przez Norberta Nagy’ego i Pavla Müllera, współzałożycieli portalu Hit-Hit, spółka GuideVision, od 2020 r. wchodząca w skład Infosys, posiada oddziały w Pradze, Warszawie, Budapeszcie, Helsinkach, Monachium, Londynie oraz Sztokholmie i zatrudnia łącznie 290 pracowników. Średnia ocena klientów GuideVision to 4,9 na 5.


Autor:

Polska Agencja Prasowa

Last Updated on 20 grudnia, 2021 by Anastazja Lach

Udostępnij