ZnanyLekarz rozpoczął współpracę z Autopay
ZnanyLekarz, serwis i aplikacja umożliwiająca rezerwację wizyt lekarskich online, rozpoczął współpracę z Autopay, liderem polskiego rynku płatniczego. Dzięki płatnościom online Autopay pacjenci mogą opłacić wizytę w trakcie rezerwowania terminu. Wdrożenie systemu płatniczego Autopay w portalu i aplikacji ZnanyLekarz wprowadza ułatwienia zarówno dla lekarzy, jak i pacjentów. Płatności online to najlepszy sposób na przyspieszenie i usprawnienie procesu przyjmowania należności przez lekarzy, specjalistów i przychodnie korzystające z portalu. Pacjenci mogą zaś opłacić wizytę u specjalisty bezpośrednio z poziomu portalu w momencie dokonywania rezerwacji, i to w wygodny i bezpieczny sposób, doskonale im znany z zakupów internetowych.
– Jako ZnanyLekarz chcemy być najlepszym partnerem wspierającym budowanie partnerskich relacji pomiędzy specjalistami a pacjentami. Pomagamy pacjentom skutecznie docierać do profesjonalistów, świadomie decydować o tym, komu powierzają swoje zdrowie i bezproblemowo umawiać wizyty. A jednocześnie wspieramy lekarzy i specjalistów w efektywnym zarządzaniu gabinetem i organizacją pracy – wyjaśnia Piotr Radecki, CEO ZnanyLekarz. Wdrożenie systemu płatniczego Autopay to kolejny, ważny krok na naszej drodze. Wierzymy, że jest to rozwiązanie przydatne zarówno dla pacjentów, jak również dla specjalistów
– Autopay widzi duży potencjał przy usuwaniu barier w realizacji płatności dla branży medtech. Umożliwienie pacjentom wygodnego i szybkiego opłacania wizyt online to kluczowy krok w stronę poprawy dostępności i jakości usług medycznych – podkreśla Marcin Szczur, Business Unit Leader w Autopay.
Osoby rezerwujące wizyty mogą skorzystać z kilku form płatności. Jeśli zdecydują się na płatność kartą płatniczą (debetową lub kredytową), po zapisaniu jej na platformie lub z poziomu aplikacji, będą mogły dokonywać rezerwacji bez konieczności ponownego podawania danych. Dostępne są także szybkie przelewy elektroniczne (tzw. pay by link) oraz BLIK. Płatności online dostępne są zarówno w wersji webowej serwisu ZnanyLekarz, jak i w aplikacji mobilnej.
– Specjalista otrzymuje środki bezpośrednio z Autopay. Po opłaceniu wizyty przez pacjenta status płatności jest od razu widoczny dla lekarza. Tym samym termin wskazany przez osobę rezerwującą jest zablokowany – mówi Norbert Bomber, Partnership Director w Autopay. Cieszymy się na współpracę ze ZnanyLekarz, bo jednym z naszych celów jest usuwanie barier związanych z płatnościami na drodze osób, które chcą skorzystać z konkretnego rozwiązania.
Rosnący rynek rezerwacji online
Z tegorocznego badania Autopay “Finanse w czasach niepewności” wynika, że już siedmiu na dziesięciu Polaków skorzystało w ciągu ostatniego roku z różnorakich usług zdalnych, w tym co czwarty skorzystał np. z porad lekarskich przez internet. Najczęściej z usług załatwianych przez internet korzystają kobiety, osoby z najmłodszej grupy wiekowej (18-34) i mieszkańcy dużych miast.
ZnanyLekarz to wiodąca platforma do umawiania wizyt lekarskich online i dostawca rozwiązań systemowych dla podmiotów medycznych. Serwis umożliwia także rezerwację konsultacji online z lekarzami. ZnanyLekarz świadczy usługi dla ponad 60 000 lekarzy, a odwiedzający platformę pacjenci umawiają niemal 2 mln wizyt miesięcznie.
– Z badania wizerunku marki ZnanyLekarz wynika, że klienci serwisu poświęcają średnio o 30% mniej czasu na sprawy administracyjne (zarządzanie gabinetem, organizacja pracy, umawianie i potwierdzanie wizyt) niż pozostali lekarze i specjaliści. Dzięki współpracy z Autopay możemy dodać kolejne ułatwienie i odciążyć specjalistów w zakresie bieżącej obsługi płatności po to, by uwolniony czas mogli poświęcić np: na kontakt z pacjentem – dodaje Piotr Radecki.
Last Updated on 25 lipca, 2024 by Anastazja Lach