Bank Millennium gwiazdą relacji z klientami
Bank Millennium znalazł się w gronie banków wyróżnionych w rankingu „Gwiazdy Bankowości” organizowanym przez „Dziennik Gazetę Prawną” i PwC, w roli partnera merytorycznego. W kategorii konkursowej „Gwiazda relacji z klientami”, w której oceny dokonują nie członkowie kapituły, lecz klienci banków (12 tys. osób odpowiadało na zestaw pytań dotyczących tego, jak widzą swoją współpracę z bankiem i jak są traktowani przez instytucję pierwszego wyboru) Bank Millennium zajął trzecie miejsce.
– „Gwiazda relacji z klientami” to ważne wyróżnienie. Cieszy nas zwłaszcza to, że stanęliśmy na podium w kategorii, w której zwycięzcy wybierani są przez samych zainteresowanych czyli przez klientów wypowiadających się w przeprowadzanym przez organizatora badaniu. Jakość obsługi zawsze była jednym z naszych priorytetów, a ranking „Dziennika Gazety Prawnej” potwierdził, że znajdujemy się w czołówce najlepszych jakościowo firm w Polsce. Jest to zasługa przede wszystkim ludzi – zespołów bezpośrednio obsługujących klientów, ale też przyjaznych procesów i nowoczesnych rozwiązań technologicznych, niezbędnych w trudnym okresie pandemii – powiedziała Iwona Jarzębska, Dyrektor ds. Public Relations Banku Millennium.
Autor:
Bank Millenium
Last Updated on 1 listopada, 2021 by Redakcja