Bank Millennium na podium w konkursie „Najlepszy Bank 2021”

Bank Millennium zajął drugie miejsce w konkursie „Najlepszy Bank 2021” w grupie małych i średnich banków komercyjnych. Organizatorem konkursu jest „Gazeta Bankowa”

– Wszystkie nagrody cieszą i są powodem do satysfakcji a zwłaszcza te, które zdobyliśmy w tak trudnym okresie jakim jest pandemia. Nagroda w konkursie „Najlepszy Bank” to kolejny dowód na słuszność obranej przez Millennium strategii opartej na jakości obsługi klienta i innowacyjności. Cyfrowa rewolucja, w której uczestniczymy przyniosła wiele zmian nie tylko w technologiach, lecz również w postawach i zachowaniach klientów. Nawet klienci-sceptycy docenili w czasie pandemii usługi on-line i coraz chętniej z nich korzystają – powiedziała Iwona Jarzębska, Dyrektor ds. Public Relations Banku Millennium.

Najlepsze banki komercyjne i spółdzielcze zostały wybrane na podstawie wypełnionych przez nie szczegółowych ankiet uwzględniających wskaźniki finansowe, sprzedażowe, obsługowe, informacje o innowacyjności i bezpieczeństwie, które były następnie punktowane i oceniane. Swoją pulą punktów dysponowała również Kapituła konkursu.

Nagrody zostały wręczone podczas uroczystej gali 22 czerwca 2021 r., w której uczestniczyli przedstawiciele polskiego świata finansów, przedstawiciele sektora bankowego, eksperci i członkowie Rady Polityki Pieniężnej. „Gazeta Bankowa” przyznała statuetki w konkursie „Najlepszy Bank 2021” w kategoriach: banki spółdzielcze, małe i średnie banki komercyjne oraz duże banki komercyjne.


Autor:

Bank Millennium

Last Updated on 1 listopada, 2021 by Redakcja