ChangAn wspiera innowacje i rozwój marki w Europie w myśl strategii „w Europie dla Europy”, kształtując przyszłość światowego rynku

ChangAn wspiera innowacje i rozwój marki w Europie w myśl strategii „w Europie dla Europy”, kształtując przyszłość światowego rynku

 ChangAn Automobile („ChangAn” lub „spółka”), spółka zajmująca się technologiami z zakresu niskoemisyjnej inteligentnej mobilności, ugruntowała swoją przyszłość w Europie poprzez niedawne oficjalne wejście na ten rynek. Wdrażając plan „Vast Ocean Plan”, który zmienia spółkę z eksportera produktów w lidera standardów technologicznych, ChangAn zobowiązuje się do inwestowania, wprowadzania innowacji i współpracy w Europie w celu zbudowania zrównoważonego systemu rozwoju lokalnego.

W ramach europejskiej działalności ChangAn koncentruje się na trzech kluczowych obszarach, aby wspierać długoterminowy wzrost:

Współtworzenie z użytkownikami: w ciągu najbliższych trzech lat w Europie zostanie wprowadzonych osiem nowych modeli, z których każdy będzie dostosowany do zróżnicowanych potrzeb klientów. Po wprowadzeniu na rynek modelu DEEPAL S07 w drugiej połowie 2025 r. zadebiutuje DEEPAL S05.

Współpraca z branżą: ChangAn zamierza rozwinąć sieć z około 100 salonów dealerskich w 10 krajach europejskich pod koniec 2025 r. do ponad 1000 do 2030 roku. Spółka utworzy również pierwsze europejskie centrum części zamiennych w Holandii, służące jako centralny ośrodek dla sieci dealerskich i serwisowych. Podpisano już strategiczne protokoły ustaleń z liderami branży KUHNE+NAGEL i Allianz Partners.

Odpowiedzialność społeczna: mając na uwadze podwójny cel w zakresie emisji dwutlenku węgla, polegający na osiągnięciu szczytowej emisji dwutlenku węgla do 2027 r. i osiągnięciu neutralności węglowej do 2045 r., ChangAn będzie kontynuować współpracę z partnerami z całej Europy w celu zwiększenia bioróżnorodności, wykorzystania czystych źródeł energii i poprawy jakości powietrza.

ChangAn napędza innowacje poprzez trzy kluczowe strategie: Shangri-La Mission dla nowych pojazdów energetycznych, Dubhe Plan 2.0 dla inteligentnej mobilności oraz Vast Ocean Plan dla globalnego zasięgu, budując przyszłościowy fundament technologiczny.

W ramach Dubhe 2.0 ChangAn będzie rozwijać wyłącznie inteligentne pojazdy, do 2026 roku wprowadzając 35 cyfrowych modeli. Spółka włącza sztuczną inteligencję do badań i rozwoju, produkcji i usług, jednocześnie rozwijając technologię baterii nowej generacji.

System GOLDEN SHIELD Shangri-La oferuje standardowe ogniwa o pojemności 87 Ah i wiodącą w branży izolację. Masowa produkcja baterii ze stałymi komponentami (>400 Wh/kg) ma rozpocząć się do 2030 roku. Układ napędowy BlueCore 2.0 wykorzystuje technologię PREV, wysokowydajną platformę 800 V i 163 patenty. Celem Vast Ocean Plan jest osiągnięcie do 2030 roku wartości międzynarodowych inwestycji rzędu 10 miliardów dolarów, sprzedaży zagranicznej wartej 1,2 miliona i zatrudnianie 10000 pracowników na całym świecie.

ChangAn postrzega Europę jako centrum strategiczne, nie tylko jako uczestnika rynku, ale także jako długoterminowego partnera zaangażowanego w tworzenie lokalnej wartości. Inwestując w inteligentne technologie elektryczne i realizując cele zrównoważonego rozwoju, spółka dąży do napędzania innowacji i współpracy z rynkiem europejskim w celu kształtowania przyszłości inteligentnej, ekologicznej mobilności.

„Naszą misją jest przewodzenie zrównoważonej mobilności i z korzyścią dla jakości życia ludzi. W chińskiej kulturze im bardziej się dzielisz, tym więcej zyskujesz. Przekłada się to na naszą lokalną strategię biznesową >>w Europie dla Europy<<stwierdził Zhu Huarong, prezes ChangAn Automobile. – Wraz z europejskimi i globalnymi partnerami ChangAn stawia sobie za cel dostarczanie kultowego wzornictwa, inteligentnych technologii i komfortowych usług. Razem wspieramy innowacje dla lepszej przyszłości”.

ChangAn Automobile

ChangAn jest spółką zajmującą się technologiami z zakresu niskoemisyjnej inteligentnej mobilności, która dysponuje międzynarodowym zespołem złożonym z ponad 915 ekspertów z 31 krajów i ma na swoim koncie zróżnicowane marki, takie jak CHANG-AN, DEEPAL czy AVATR, i wspólne przedsięwzięcia, m.in. ChangAn Ford, ChangAn Mazda i JMC. ChangAn Automobile dysponuje solidną ofertą zróżnicowanych produktów, które obejmują samochody osobowe, pick-upy i lekkie pojazdy towarowe. Dzięki większym możliwościom i modernizacji przemysłowej, napędzanej innowacjami technologicznymi, ChangAn Automobile działa na rzecz zrównoważonych innowacji w sektorze transportu drogowego, zyskując pozycję światowej klasy marki motoryzacyjnej.


Źródło: pap-mediaroom.pl

Przeczytaj także: Zakup używanego samochodu może być stresujący. Mimo profesjonalizacji rynku wciąż zdarzają się oszustwa

Last Updated on 25 marca, 2025 by Elżbieta Wieleba

TAGS