CCC przejmuje Shopex – co to oznacza dla branży fashion?

CCC przejmuje Shopex – co to oznacza dla branży fashion?

28 stycznia grupa CCC oraz Szopex zawarły umowę dotyczącą przejęcia przez Modivo SA większościowego pakietu udziałów w Szopex, jednym z największych resellerów obuwia i odzieży sportowej na polskim rynku. Przejęcie Szopex pozwoli Grupie CCC, w tym szczególnie Modivo, na uzupełnienie piramidy produktowej o segment premium oraz wzmocnienie współpracy z globalnymi markami w wyższych segmentacjach produktowych i cenowych. To bardzo ważne wydarzenie w branży fashion&lifestyle w Polsce.

Poniżej przesyłam wypowiedź W razie zainteresowania jego komentarzami eksperckimi na inne tematy związane z branżą fashion&lifestyle, zapraszam do kontaktu.

CCC stawia na modę premium – nowy rozdział dla polskich konsumentów

Przejęcie Szopexu przez CCC oznacza znaczącą ewolucję na polskim rynku modowym. To odważne posunięcie oznacza, że CCC nie tylko chce być liderem na rynku mody premium, ale także udoskonalić swoją ofertę dla szerszego grona klientów. Wchodząc do wyższego segmentu cenowego, CCC jest w stanie zapewnić wybór dla każdego – od osób poszukujących wartości po tych pragnących luksusu. Sukces w segmencie premium wymaga jednak czegoś więcej niż tylko pożądanych produktów. CCC rozumie, że najważniejsze jest doskonałe doświadczenie klienta. Każda interakcja, od przeglądania stron internetowych po wizyty w sklepach, musi być starannie przemyślana, aby zadowolić wymagających klientów premium. To przejęcie zaostrza konkurencję na rynku premium, zachęcając wszystkie marki do poprawy jakości obsługi klienta. To ciekawy czas dla mody w Polsce i wierzę, że stawianie klienta na pierwszym miejscu będzie kluczem do sukcesu w tej nowej erze – komentuje Sho Kondo, managing partnera w firmie konsultingowej Kondo&Partners.

Last Updated on 29 stycznia, 2025 by Anastazja Lach