Wywiad tygodnia
Co wspólnego ma branża słodyczy reklamowych z employer brandingiem? Wywiad z Anną Garmadą, CEO SLODKIE
Skąd pomysł na działalność firmy, dlaczego właśnie ta branża? Miłością do biznesu zarazili mnie moi rodzice. Zarówno SLODKIE, czyli producent brandowanych słodyczy reklamowych, jak i ... Czytaj więcej
Nowa nazwa znanej giełdowej spółki. „To dopiero początek zmian”. Rozmowa z Panią Dominiką Kowalczyk, prezeską onesano
Onesano jest innowacyjnym producentem naturalnych suplementów diety. Spółka giełdowa stawia na nowe technologie, a w tym roku planuje wiele zmian w swoim portfolio. To jednak ... Czytaj więcej
Do 2027 roku chcemy produkować cement o zerowym śladzie węglowym. Wywiad z Mateuszem Piotrowskim, Dyrektorem Komunikacji i Relacji Zewnętrznych w Lafarge Polska
Beton jest drugim po wodzie najczęściej wykorzystywanym materiałem budowlanym na świecie. Lafarge od kilku lat pracuje nad tworzeniem materiałów budowlanych o niższym śladzie węglowym. Czy ... Czytaj więcej
Usługi wykorzystujące analizę danych, czyli nowe technologie w branży budowlanej. Wywiad z Anną Pańkowską, Dyrektorem Marketingu i Członkiem Zarządu Hilti Poland
Najsilniejszym trendem we współczesnym budownictwie jest budowa domów energooszczędnych, a więc takich, których eksploatacja wiąże się z jak najniższym zużyciem energii potrzebnej do ogrzania budynku, ... Czytaj więcej
Równe szanse w wyborze ścieżki zawodowej. Wywiad z Panem Mariuszem Łukasiewiczem, Prezesem BNP Paribas Faktoring
Język ma wielką moc i wpływa na postrzeganie wielu aspektów życia. W tym również zawodów, które bardzo często są kojarzone wyłącznie z mężczyznami. BNP Paribas ... Czytaj więcej
Od smartfonów do neuronów. Rozmowa z Danielem Dziewitem, terapeutą uzależnień.
Podczas jednego ze spotkań klubowych powzięliśmy zamysł, aby poruszyć zagadnienie dotyczące nowoczesnych technologii. Prelekcję pt. „Od neuronów do smartfonów, czyli od zaburzenia do uzależnienia” na ... Czytaj więcej
„Tłumaczę zdrowie z japońskiego na polski” – Monika Kowal i jej pomysł na innowacyjną markę spożywczą
Skąd pomysł na działalność SOTI, jakie były jej początki? Czego najbardziej się wtedy Pani obawiała? Zaczęłam o tym myśleć już w liceum. W wakacje wyjechałam ... Czytaj więcej
Dyscyplina i kompromis. Tego nam teraz w Polsce potrzeba. Wywiad z Panem Krzysztofem Pietraszkiewiczem, Prezesem Związku Banków Polskich
Wszelkie prognozy wskazują, że od marca 2023 inflacja powinna zacząć się obniżać, jednak do celu inflacyjnego jeszcze daleko. Przedstawi nam Pan swoją prognozę? Kampania wyborcza ... Czytaj więcej
Kobiety w logistyce. Wywiad z Katarzyną Różycką, CFO Rohlig Suus Logistics
Odpowiadam za finanse Rohlig Suus Logistics SA oraz spółek zależnych. W mojej organizacji otwarcie mówi się o tym, że zróżnicowanie i udział kobiet na stanowiskach ... Czytaj więcej
Jak innowacje w rolnictwie mogą pomóc w walce ze zmianą klimatu. Wywiad z Panem Dariuszem Sipem, prezesem Syngenta Polska
W nadchodzących latach Unia Europejska będzie kłaść coraz większy nacisk na ochronę środowiska, aby walczyć ze skutkami zmiany klimatu. Głównym założeniem Europejskiego Zielonego Ładu jest ... Czytaj więcej
Światłowodowe innowacje na rzecz bezpieczeństwa. Dr hab. inż. Tomasz Nasiłowski – założyciel i prezes zarządu InPhoTech
O tym, dlaczego w dobie kryzysu gospodarczego i militarnego należy jeszcze mocniej postawić na rozwój innowacji, opowiada założyciel i prezes zarządu InPhoTech, polskiej firmy specjalizującej ... Czytaj więcej
Magazyny energii – niezbędny element zielonej transformacji i nowy kierunek działania Grupy Apator. Krzysztof Kmiecik, Menedżer Rozwoju Biznesu ds. OZE Grupy Apator
Jak w tej chwili możemy określić sytuację polskiej energetyki? Biorąc pod uwagę szeroki kontekst gospodarczy i polityczny, zaburzenia na rynku surowców energetycznych i dynamicznie rosnące ... Czytaj więcej
Pracownicy przyszłości powinni mieć odpowiednie kompetencje cyfrowe. Rozmowa z Ireneuszem Borowskim, Country Managerem na Polskę w Dassault Systèmes
Rozwój technologii sprawia, że komunikacja między pracownikami może się obecnie odbywać na wielu poziomach. Dzięki temu możliwe jest tworzenie międzynarodowych zespołów, które mogą płynnie współpracować ... Czytaj więcej
O wyzwaniach związanych ze smart parkowaniem, a także zrównoważonym rozwojem inteligentnych miast rozmawiamy z CEO NaviParking, Markiem Stawińskim
NaviParking jest scale’upem, który projektuje i integruje rozwiązania związane z cyfrową transformacją parkingów, implementuje usługi i narzędzia zgodnie z ideą smart city oraz wspiera rozwój ... Czytaj więcej