Wywiad tygodnia
Impact Investing – czy pozwoli uratować świat? Rozmowa z Łukaszem Blichewiczem, prezesem Grupy Assay
Nie od dziś wiadomo, że jeśli będziemy zwlekać z podejmowaniem pilnych działań w kwestiach środowiskowych, planetę i ludzi czeka raczej smutna przyszłość. To prawda, dlatego ... Czytaj więcej
Biznes to nie tylko zysk finansowy, to także pozyskanie trwałych korzyści poprzez działalność dobroczynną. Krzysztof Adamski – CEO BetterPOS sp. z o. o., pomysłodawca Donateo
Jaka misja przyświeca Donateo? Misją Donateo jest budowanie nowej kultury dobroczynności. Chcemy dostarczać możliwość prostej i przyjemnej pomocy innym. Chcemy budować w Polakach nawyk pomagania ... Czytaj więcej
Energia słoneczna dla biznesu – oszczędność, niezależność i pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. Anna Kułach – Prezes Zarządu E.ON Foton Sp. z o.o.
Jakie rozwiązania OZE oferuje E.ON Foton dla klienta biznesowego? E.ON Foton od 8 lat zachęca klientów do inwestycji w rozwiązania opierające się na energii ze ... Czytaj więcej
Rozmowa na temat efektywności energetycznej z dr inż. Arturem Pollakiem, prezesem zarządu APA Group
Z jakimi wyzwaniami mierzą się dzisiaj firmy i organizacje w obszarze zużycia energii elektrycznej? Ten rok wywrócił do góry nogami wiele planów biznesowych i budżetów. ... Czytaj więcej
Najważniejsze jest strategiczne planowanie. Wywiad z Wojciechem Homikiem, dyrektorem generalnym, członkiem zarządu Layher sp. z o.o.
Layher sp. z o.o. to dostawca zaawansowanych i innowacyjnych systemów rusztowaniowych dla wszystkich sektorów budownictwa i przemysłu z powodzeniem wykorzystywanych m.in. w sektorze lotniczym, stoczniowym, ... Czytaj więcej
INNOWACJA jest tym, co pozwala odróżnić lidera od naśladowcy. Wywiad z Barbarą Wójcicką, Beatą Sołtys i Wojciechem Znojkiem, Zarządem firmy SABUR Sp. z o.o.
30 lat innowacyjności. Jak należy rozumieć ten element Waszego logo? BW: SABUR powstał w 1993 roku, równo 30 lat temu. W tamtych czasach hasło Innowacyjność ... Czytaj więcej
Czy myślałeś o długoterminowym oszczędzaniu? Pomyśl o swojej przyszłości już dziś. Robert Sochacki, Prezes Zarządu BETA Securities Poland
Czy efektywne oszczędzanie jest dziś realne? Mówi się że czas to pieniądz i jest w tym wiele prawdy. Myśląc o oszczędzaniu, to właśnie czas gra ... Czytaj więcej
Transformacja rynku pracy okiem eksperta. Rozmowa z Pani Anną Smagłowską, Managerem w dziale usług kadrowo – płacowych, Mazars Polska
Wydarzenia ostatnich lat takie jak pandemia Covid-19, wojna Rosji z Ukrainą oraz inflacja, odbiły się mocno na polskim rynku pracy. Z jakim rynkiem pracy mamy ... Czytaj więcej
Intersafe a Lyreco company wzmacnia swoją obecność w Polsce w sektorze środków ochrony indywidualnej. Ryszard Szefler, Dyrektor Linii Biznesowej Safety w INTERSAFE a Lyreco company
We współpracy z Intersafe Lyreco wdraża nową biznes linię „safety”. Jakie to oznacza dla Was i dla rynku zmiany? Linia biznesowa „safety” to połączenie w ramach ... Czytaj więcej
Osiąganie celów jest ważne, ale realną przewagą jest dążenie do celu, którego inni jeszcze nie widzą. Remigiusz Pyszka, Krajowy Lider MTWO oraz Mateusz Buczkowski, Lider Zespołu Konsultantów MTWO, SoftwareONE
SoftwareOne jest znanym dostawcą oprogramowania i rozwiązań chmurowych. Czy możesz powiedzieć nam więcej o SoftwareOne i Waszej ofercie dla branży budowlanej? SoftwareOne jest wiodącym globalnym ... Czytaj więcej
Co wspólnego ma branża słodyczy reklamowych z employer brandingiem? Wywiad z Anną Garmadą, CEO SLODKIE
Skąd pomysł na działalność firmy, dlaczego właśnie ta branża? Miłością do biznesu zarazili mnie moi rodzice. Zarówno SLODKIE, czyli producent brandowanych słodyczy reklamowych, jak i ... Czytaj więcej
Nowa nazwa znanej giełdowej spółki. „To dopiero początek zmian”. Rozmowa z Panią Dominiką Kowalczyk, prezeską onesano
Onesano jest innowacyjnym producentem naturalnych suplementów diety. Spółka giełdowa stawia na nowe technologie, a w tym roku planuje wiele zmian w swoim portfolio. To jednak ... Czytaj więcej
Do 2027 roku chcemy produkować cement o zerowym śladzie węglowym. Wywiad z Mateuszem Piotrowskim, Dyrektorem Komunikacji i Relacji Zewnętrznych w Lafarge Polska
Beton jest drugim po wodzie najczęściej wykorzystywanym materiałem budowlanym na świecie. Lafarge od kilku lat pracuje nad tworzeniem materiałów budowlanych o niższym śladzie węglowym. Czy ... Czytaj więcej
Usługi wykorzystujące analizę danych, czyli nowe technologie w branży budowlanej. Wywiad z Anną Pańkowską, Dyrektorem Marketingu i Członkiem Zarządu Hilti Poland
Najsilniejszym trendem we współczesnym budownictwie jest budowa domów energooszczędnych, a więc takich, których eksploatacja wiąże się z jak najniższym zużyciem energii potrzebnej do ogrzania budynku, ... Czytaj więcej