Dobre biura przyciągają ludzi

Green2Day, jeden z najciekawiej zlokalizowanych wrocławskich biurowców, otwiera się na nowych najemców. Standard zarządzania i wnętrza w budynku zaprojektowanym przez Zbigniewa Maćkowa mają zachęcać do bezpiecznego i komfortowego powrotu do biur po czasie home office. W ostatnich tygodniach biurowiec zyskał nową identyfikację wizualną i stronę internetową.

Dla firm poszukujących powierzchni, na której mogłyby urządzić swoje nowoczesne, średniej wielkości biura, Green2Day ma do zaoferowania ponad 4 tys. m kw. Rozlokowane są one na trzech kondygnacjach; na parterze oraz na pierwszym i trzecim piętrze. W sumie w biurowcu na sześciu piętrach do dyspozycji najemców jest ponad 17 tys. m kw. powierzchni. Przyszli i obecni lokatorzy Green2Day mogą cenić swoje miejsce pracy za elegancką architekturę, wysokiej klasy materiały użyte do budowy i za kameralną zabudowę, która doskonale wpisuje się w śródmiejskie sąsiedztwo. Dzięki swojej wyjątkowej lokalizacji – tuż na granicy Ostrowa Tumskiego – biurowiec zachęca swoich pracowników i odwiedzających go do korzystania z komunikacji miejskiej, rowerów, a także do poruszania się pieszo. W odległości kilkunastominutowego spaceru od biurowca są m.in.: pl. Grunwaldzki, duże centrum handlowe, nadbrzeża Odry, Ogród Botaniczny oraz kampus Politechniki Wrocławskiej.

– Green2Day to biurowiec, który jest bardzo wysoko oceniany przez swoich najemców. Osoby, które tu pracują lubią to miejsce i poniekąd się z nim identyfikują. Wykorzystując tę obserwację, chcieliśmy podkreślić jego charakter rozwijając historię Green2Day w postaci zupełnie nowej, wyrazistej identyfikacji wizualnej, nowej strony www, zdjęć czy filmów kręconych z drona. Nasze podejście pozwoli nam nie tylko lepiej zarządzać tym, jak pracuje i funkcjonuje się w budynku, ale też pokazywać nieruchomość na zewnątrz i docierać do nowych najemców. – mówi Justyna Magrzyk–Flemming, Head of Marketing&PR, BNP Paribas Real Estate.

Na liście ważnych udogodnień biurowca są m.in.: prywatna przychodnia medyczna na parterze budynku, sprawdzona kantyna, a także parkingi, przebieralnie i prysznice dla rowerzystów. Budynek dba nie tylko o bezpieczne i komfortowe środowisko pracy, ale oferuje ogólnodostępne zielone patio oraz urządzoną, przyjazną przestrzeń publiczną w swoim otoczeniu. Green2Day jest także miejscem, w którym działa cowork jednej z najbardziej rozpoznawalnych sieci. Do wspólnej pracy w Business Linku przygotowanych zostało 130 biur i łącznie ponad 650 stanowisk pracy.

Ekobiura

Wyróżnikiem biurowca jest dbałość o komfort pracy, a sam projekt może pochwalić się ekologicznym certyfikatem LEED na poziomie Platinium Zielone rozwiązania pomagają oszczędzać zużycie wody na poziomie ok. 40-45 proc. a energii na poziomie 25 proc. w stosunku do obowiązujących norm. W budynku jest również specjalnie zaprojektowana wentylacja, dzięki której do biur doprowadzone jest o około 30 proc. więcej powietrza niż ma to miejsce w innych biurowcach. Dodatkowo, jest ono bardzo dokładnie przefiltrowane, co jest na wagę złota szczególnie w okresach podwyższonego poziomu smogu.


Autor:

BNP Paribas Real Estate

Informacje o autorze:

BNP Paribas Real Estate jest jedną z wiodących międzynarodowych firm doradczych w zakresie nieruchomości. Oferuje swoim klientom kompleksowy zakres usług obejmujący cały cykl życia nieruchomości: inwestycje budowlane, transakcje, doradztwo, wyceny, zarządzanie nieruchomościami oraz zarządzanie inwestycjami. Zatrudniająca 5400 pracowników, BNP Paribas Real Estate wspiera inwestorów instytucjonalnych, najemców/wynajmujących, deweloperów, sektor publiczny oraz inwestorów prywatnych dzięki doskonałej znajomości lokalnych rynków w 32 krajach (poprzez swoje oddziały i firmy partnerskie) w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji. BNP Paribas Real Estate, jako część grupy BNP Paribas, wygenerowało w 2019 roku przychody na poziomie 1,01 bln €.

Last Updated on 9 grudnia, 2021 by Anastazja Lach

Udostępnij
KATEGORIA