Kaufland przygotowuje się na nowelizację ustawy o podatku VAT i obniży ceny ponad 15 000 produktów
1 lutego br. w życie wejdą nowe regulacje, które przewidują m.in. obniżenie stawki podatku VAT na wybrane artykuły spożywcze, paliwo i energię. Na produkty w niższych cenach mogą liczyć klienci sieci Kaufland – detalista deklaruje obniżkę cen ponad 15 000 artykułów.
Obniżki cen obejmą tysiące wybranych produktów spożywczych – tych, po które kupujący sięgają najczęściej. Od 1 lutego tańsze będą m.in. mięso, ryby, produkty mleczarskie, jaja, makarony, warzywa, owoce czy pieczywo.
-Każdego dnia pracujemy nad tym, aby ułatwić klientom codzienność, oferując im szeroki asortyment produktów w atrakcyjnych cenach. W ten sposób mogą zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Przygotowujemy się na nadchodzącą zmianę podatku VAT i dopasowujemy ceny ponad 15 000 artykułów – wyjaśnia Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.
Zmianą zostaną objęte wszystkie produkty oferowane przez sieć Kaufland, których dotyczy obniżka podatku VAT.
Autor:
KAUFLAND
Informacje o autorze:
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 231 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.
Last Updated on 24 stycznia, 2022 by Anastazja Lach