Coraz większe zainteresowanie inwestorów branżą drzewną

Coraz większe zainteresowanie inwestorów branżą drzewną

Obserwowane w ostatnim czasie wzrosty cen drewna są potwierdzeniem ogromnego zapotrzebowania rynku na produkty z tego surowca. Nie ulega wątpliwości, że wraz ze zmianą trendów w designie jak i w bardziej ekologicznym podejściu do życia, klienci detaliczni coraz częściej sięgają po produkty bardzo wysokiej jakości. Specyfiką polskiego segmentu sprzedaży specjalizującego się w dystrybucji  takich właśnie produktów jest jego bardzo duże rozdrobnienie i brak oczywistego lidera w branży. Małe, lokalnie działające przedsiębiorstwa nierzadko doświadczają wielu problemów z dostępem do drewna wysokiej klasy, którego czasami jedyną droga pozyskania, jest import z zagranicy. Dostrzegające te problemy, spółka Blue Timber SA, wprowadziła markę DrewnoDlaDomu, która buduje pierwszy w Polsce e-commersowy projekt łączenia jednej z najstarszych branż świata i nowoczesnych technologii. Dzięki temu rozwiązaniu nawet najbardziej wymagający konsumenci będą mogli dokonywać zakupów produktów drewnianych najlepszej jakości przez platformę www.drewnodladomu.pl.

Odpowiadając na rosnące zainteresowanie trendem proekologicznego budownictwa, marka DrewnoDlaDomu, oferuje realizację tarasów oraz konstrukcji drewnianych, z dowolnie wybranego przez klienta gatunku drzewa. Świetne opinie na popularnych portalach internetowych, potwierdzają, że nie tylko produkty ale także jakoś usługi dostarczanej przez DrewnoDlaDomu są ponad przeciętnej jakości.

Dzięki zaufaniu klientów oraz wyjątkowej staranności prowadzenia biznesu, spółka od kilku lat z roku na rok notuje świetne wyniki, zwiększając przychody nawet o 100%. Dbając o dalszy rozwój, mającego swoje korzenie w Rdzawie projektu stworzenia lidera w segmencie detalicznej sprzedaży produktów drewnianych, jego pomysłodawcy – Bracia Marcin i Sebastian Ujejscy, zaplanowali pojawienie się Blue Timber SA na notowaniach warszawskiej giełdy.

W okresie poprzedzającym debiut na rynku spółka kompletuje komponenty uzupełniające jej podstawową działalność. Plan zaprezentowany akcjonariuszom na 2021 rok nie tylko zakłada zabezpieczenie potrzeb produkcyjnych marki DrewnoDlaDomu, ale także intensywne prace nad rozwojem projektu badawczo-rozwojowego drzew szybko rosnących. Dzięki zebranemu kapitałowi oraz zaangażowaniu przyszłych i obecnych inwestorów, Blue Timber SA planuje pojawić się na głównym parkiecie warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych nie później niż w 2025 roku.


Autor:

Prezes zarządu, Blue Timber SA


Last Updated on 20 maja, 2021 by Łukasz

Udostępnij