Złoty Bankier – Bank Millennium z najlepszym kredytem hipotecznym oraz na podium w wielokanałowej jakości obsługi
W tegorocznej edycji plebiscytu Złoty Bankier kredyt hipoteczny Banku Millennium został uznany za najlepszy na polskim rynku. Bank Millennium znalazł się również na podium w kategorii głównej „Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”, został też wyróżniony za wsparcie projektu w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.
Według organizatorów rankingu, w kategorii „Kredyt hipoteczny” Bank Millennium wygrał w większości badanych obszarów. Kapituła złożona z ekspertów Bankier.pl, Pulsu Biznesu i PRNews.pl dokonała oceny na podstawie kilkudziesięciu zmiennych z kategorii: koszt, elastyczność, e-obsługa oraz dostępność, z uwzględnieniem różnych profili klientów.
W 2020 roku Bank Millennium uruchomił projekt cyfryzacji hipotek, w ramach którego wprowadzono szereg udogodnień, od możliwości zdalnego wnioskowania o wakacje kredytowe dla klientów, którzy z powodu pandemii mieli trudności w spłacie kredytu, po liczne usprawnienia w procesie uzyskania kredytu. Poszerzono listę dokumentów akceptowanych w formie elektronicznej, wprowadzono możliwość podpisywania dyspozycji wypłaty podpisem kwalifikowanym, udostępniono możliwość sprawdzenia statusu wniosku hipotecznego w aplikacji mobilnej i serwisie internetowym, możliwość zdalnego skorzystania ze wsparcia banku w pozyskaniu operatu szacunkowego. Udostępniono też możliwość zatwierdzania wniosku o udzielenie informacji o kredycie smsem.
W kategorii głównej „Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi” zwycięzcy zostali wyłonieni na podstawie badania, przeprowadzonego przez Kantar Polska i Obserwatorium.biz, które zweryfikowały wielokanałową jakość obsługi w 14 bankach. Audytorzy odwiedzili ok. 900 placówek, otworzyli 84 rachunki osobiste wraz z aktywacją bankowości internetowej i mobilnej, wykonali 1000 kontaktów zdalnych z bankami. Oceniano podejście do klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb oraz szeroko pojętą jakość obsługi. Zbadano wszystkie kanały dostępu, z naciskiem na kanały zdalne.
W ocenie organizatorów konkursu, bankowi zabrakło niewiele do drugiego miejsca. Doceniono zaangażowanie i staranność banku w obsłudze klientów. Podkreślano, że Bank Millennium jest jednym z banków bardzo dobrze sobie radzących z multikanałowością, wysoko oceniono zaangażowanie pracowników wszystkich kanałów kontaktu, a najwyżej ze wszystkich banków – Infolinii Banku Millennium. Podkreślano też bardzo dobrą ocenę procesu zdalnego otwierania konta.
Tak wysokie noty w Złotym Bankierze to dla nas potwierdzenie tego, w co wierzymy. Jakość jest wpisana w DNA Banku Millennium i zawsze mierzymy wyżej w tym zakresie. Wszystkie nasze działania ukierunkowane są na zadowolenie klienta i zapewnienie mu jak najlepszych doświadczeń. Wyjątkowo też cieszą nas wyróżnienia, uzyskane w tak trudnym czasie, jakim jest pandemia. To nagrody dla wszystkich pracowników Banku Millennium, ponieważ są efektem pracy wielu osób i zespołów. Każdy z nich ma bardzo duży wpływ na kształtowanie doświadczeń klientów, zarówno poprzez obsługę bezpośrednią, jak i w back office – mówi Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu Banku Millennium.
Bank Millennium został również wyróżniony przez internautów, zajmując drugie miejsce w kategorii „Bank wrażliwy społecznie”, za wsparcie festiwalu Millennium Docs Against Gravity oraz wyjątkowego wydarzenia Docs Against Isolation online.
Bank wspierając festiwal chce się nim dzielić z jak najszerszą publicznością. W 2020 roku, po wybuchu pandemii, organizatorzy bardzo szybko przystosowali się do nowej rzeczywistości. Jeszcze przed startem festiwalu udostępnili widzom wydarzenie DOCS AGAINST ISOLATION online, zmieniając też, w rekordowym czasie, formułę festiwalu na kinowo-internetową. Te wysiłki zostały docenione już wcześniej – za szybkie przystosowanie do nowej rzeczywistości, formułę kinowo-internetową, Artur Liebhart, dyrektor festiwalu, otrzymał Nagrodę Specjalną Kultura Zdalna w Paszportach Polityki. Wyróżnienie zostało przyznane przez Tygodnik Polityka po raz pierwszy w historii Paszportów.
Autor:
Bank Millennium
Last Updated on 23 kwietnia, 2021 by Karolina Ampulska