Jak sztuczna inteligencja zmienia sprzedaż

Jak sztuczna inteligencja zmienia sprzedaż

W działach sprzedaży firm wykorzystani sztucznej inteligencji może spowodować redukcję zatrudnienia nawet o połowę.

Stanie się tak nie dlatego, że nie będziemy mieli co zrobić ze sprzedawcami, ale z tego powodu, że jesteśmy w stanie automatyzować coraz więcej, coraz łatwiej i coraz szybciej mówi w rozmowie z MarketNews24 Damian Góral CEO Sales Agency sp. z o.o.Już małe i średnie przedsiębiorstwa mogą pozwolić sobie na to, aby automatyzować wysyłanie ofert, wypełnianie danych w CRM.

Zmiany w wykorzystaniu Customer Relationship Management (CRM), a więc w zarządzaniu relacjami z klientem w systemie przechowującym informacje, które są niezbędne do zarządzania danymi klienta i personalizacji działań realizowanych w obszarach biznesu – to właśnie przykład obszaru działania, gdzie można osiągnąć redukcję kosztów dla firmy, poprzez redukcje zatrudnienia.

Małe i średnie firmy korzystają już z agentów, którzy słuchają rozmów podczas spotkań biznesowych on-line i wprowadzają notatki do systemu CRM. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji można już wyszukiwać potencjalnych klientów i tworzyć strategie sprzedażowe.

Wiele z tych rzeczy może być wykonywanych w ułamku sekundykomentuje Damian Góral  z Sales Agency. Natomiast CRM staje się bazą do wprowadzania sztucznej inteligencji. Do CRM będą dopinane kolejne automatyzacje.

95 mld USD był wart rynek sztucznej inteligencji w 2021 r., w 2030 wartość ta może wzrosnąć do 2 tys. mld USD.

Sales Agency sp. z o.o. to start-up założony przez Damiana Górala, zajmujący się automatyzacją procesów biznesowych, outsourcingiem sprzedaży i wdrożeniami CRM. 


Źródło: marketnews24.pl

Przeczytaj także: Debata liderów: Jak innowacje kształtują przyszłość polskiego biznesu?

Last Updated on 20 grudnia, 2024 by Elżbieta Wieleba

TAGS