W branży samochodowej w 2021-GWM przyznano kilka wyróżnień!

W branży samochodowej w 2021-GWM przyznano kilka wyróżnień!

12 października modele oferowane przez GWM uzyskały w trzech różnych kategoriach najwyższe wyróżnienia przyznawane w ramach badania CACSI 2021.

Model HAVAL H6, którego sprzedaż osiągnęła wartość 100 000 – 150 000 RMB, zdobył w badaniu CACSI pierwsze miejsce w kategorii zadowolenia użytkowników pojazdów z segmentu kompaktowych SUV-ów. Model HAVAL DAGOU i WEY Mocha zdobyły pierwszą nagrodę dla „Najlepszego SUV-a na rynku” (chińskim). Ponadto modele te okazały się również najlepszymi pod względem obsługi sprzedaży sprzedażowej, przedsprzedażowej, okołosprzedażowej i posprzedażowej.

Badanie CACSI prowadzi się od 20 lat. Posiada ono akredytację CHIŃSKIEGO STOWARZYSZENIA GWARANCJI JAKOŚCI, autorytatywnej, chińskiej agencji badań i kontroli, a poszczególne produkty ocenia się w oparciu o zaawansowany model przetwarzania znormalizowanych danych z całego świata. Wyniki badań i kontroli odzwierciedlają nie tylko dane dotyczące liczby aut zakupionych przez klientów, ale również pozwalające producentom aut doskonalić jakość ich produktów.

Podczas prowadzonej online Konferencji Dystrybutorów Zagranicznych, która odbyła się w sierpniu tego roku, Kong Lingbin, dyrektor usług posprzedażowych w GWM, powiedział: „Produkty z duszą stworzymy tylko wtedy, gdy poznamy potrzeby naszych klientów”.

W dążeniu do zaspokojenia zróżnicowanych potrzeb klientów z całego świata GWM nieprzerwanie doskonali oferowane produkty i poprawia jakość usług świadczonych na wielu rynkach. W czerwcu tego roku na rynku rosyjskim pojawił się model eleganckiego pickupa, GWM POER, który zdobył uznanie szerokiej rzeszy lokalnych użytkowników.

„Jestem bardzo zadowolony z jakości i właściwości jezdnych GWM POER. Połączenie silnika diesla o pojemności 2.0 l i automatycznej przekładni ZF 8AT przekłada się na doskonałe przyspieszenie we wszystkich warunkach drogowych. Komfort jazdy po nawierzchni asfaltowej jest porównywalny z komfortem oferowanym przez SUV-y” – powiedział jeden z użytkowników po jeździe testowej.

Na rynku tajlandzkim GWM nawiązało współpracę z autorytatywną agencją badawczą NIDA Poll, która ma pomóc w lepszym rozeznaniu się w potrzebach i zadowoleniu klientów i uruchomiło kampanię pod hasłem „Wsłuchaj się w głosy tajlandzkich klientów”. Kampania ta przyciągnęła tysiące lokalnych klientów, którzy mieli okazję porozmawiać z pracownikami przedstawicielstwa firmy. W jej wyniku, w odpowiedzi na zgłaszane przez klientów trudności w uzyskaniu informacji o modelach, GWM zmieniło układ dedykowanej strony internetowej. Obecnie GWM prowadzi w centrach handlowych sieć punktów sprzedaży i miejskie salony sprzedaży, a w Bangkoku otworzyło również salon, w którym użytkownicy mogą osobiście wypróbować oferowane modele.

Ponadto GMW uruchomiło w południowoafrykańskich centrach handlowych mobilne salony, w których klienci mogą uzyskać szczegółowe informacje o naszych produktach, a w Australii oferowaną online usługę „wirtualna jazda próbna”.

Liu Xiangshang, wiceprezes GWM, powiedział: „Zwycięstwo na rynku globalnym może nam zapewnić tylko dogłębne poznanie potrzeb naszych klientów i świadczenie jak najlepszych usług”.


Autor:

Polska Agencja Prasowa

Last Updated on 31 października, 2021 by Redakcja