Anna Tratnerska nową COO w Grupie VIST®

Anna Tratnerska nową COO w Grupie VIST®

Anna Tratnerska obejmie stanowisko Chief Operating Officera w Grupie VIST®, holdingu technologiczno-marketingowym. Będzie odpowiadać za dalszy rozwój strategiczny firmy ze szczególnym uwzględnieniem wdrażania innowacji.

Dotychczas w Grupie VIST® pełniła funkcję Director of Performance & Analytics. Ma ponad 20-letnie doświadczenie na globalnym rynku digital marketingu, technologii oraz strategii. Podczas swojej kariery pracowała z wieloma znanymi markami, m.in. TESCO, Asus, POLOmarket, Levant Food, Farmacol, Śnieżka – Dekoratorium.

Anna Tratnerska jest również autorką specjalistycznych artykułów (m.in. dla NowegoMarketingu), wykłada na uczelni Collegium da Vinci, występuje jako prelegentka na konferencjach międzynarodowych. Z pasją dzieli się swoją wiedzą na temat analityki danych, UX i marketingu, regularnie przekazując cenne spostrzeżenia innym ekspertom. Jako członkini stowarzyszenia MENSA nieustannie rozwija swoje kompetencje, współpracując z najbardziej inspirującymi ludźmi na świecie i poszukując nowych wyzwań.

Norbert Roczniak, CEO Grupy VIST® pogratulował Annie Tratnerskiej objęcia nowego stanowiska: „Skuteczna strategia wymaga perfekcyjnego wdrożenia operacyjnego. Natomiast wybitnie ambitne plany strategiczne wymagają otoczenia się najwyższej klasy menedżerami. Bez wątpienia Anna Tratnerska należy do tego grona. Od dnia, w którym dołączyła do naszego holdingu, nasza organizacja weszła na wyższy poziom dojrzałości i rozwoju. Z jej udziałem wykrystalizowaliśmy spójne wartości oraz obraliśmy kierunek na obsługę Klientów z segmentu premium. Anna doskonale analizuje motywacje zespołu, skutecznie alokując zasoby tam, gdzie przynoszą one największe korzyści. Jej klientocentryczne podejście, asertywność, uważność biznesowa oraz orientacja na cel, idą w parze z doskonałością operacyjną.

Objęcie przez Annę Tratnerską nowej roli jako COO całej organizacji to nie tylko kolejny, bardziej dojrzały etap jej kariery, ale również ogromny krok naprzód dla naszych Klientów. Zyskają oni dostęp do jej imponującego doświadczenia na rynku globalnym z największymi brandami w portfolio, wiedzy akademickiej i unikalnego know-how.

Anna, gratuluję i dziękuję, że mam przyjemność „być w pokoju z mądrzejszymi”.


Grupa VIST® składa się z trzech marek: AdVIST®, WebVIST® i CreativeVIST®, które działają wspólnie, by odpowiadać na wszystkie biznesowe potrzeby e-marketingu i IT. Grupa obsługuje coraz liczniejszą grupę prestiżowych marek oraz korporacji z segmentu średnich i dużych przedsiębiorstw, które stawiają najwyższe wymagania w zakresie najlepszej wydajności operacyjnej. W Portfolio kluczowych Klientów znajdują się takie brandy jak WSiP, Pluxee, Aflofarm, Fabryka Mebli Bodzio, Enel-med, Application Partner, Preorder z udziałami Grupy Warner Music, Pizza Hut, Rankomat, Reneé.

Przeczytaj także: B-Act nawiązał partnerstwo strategiczne z rumuńską grupą firm Protoby & Euro Finance Advisors

Last Updated on 6 grudnia, 2024 by Krzysztof Kotlarski

TAGS