Lidia Kołucka nową dyrektor wykonawczą Orlenu
Lidia Kołucka, jako dyrektor wykonawcza, odpowiedzialna będzie za obszar sponsoringu. Ostatnie trzy lata spędziła na stanowisku prezeski think-tanku Forum Energii.
Dotychczasową karierę budowała m. in. w spółce Pelion, kancelarii Juszkiewicz, Wojcik, Dominczak i Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe. Pełniła zarówno funkcje managerskie, jak i w obszarze komunikacji i PR oraz prawnym.
Lidia Kołucka jest jedną ze współautorek raportu „Polska 2030. Wyzwania rozwojowe”, opracowanego w latach 2008-2011 przez zespół Michała Boniego.
Na nowym stanowisku w Orlenie zastąpi Agatę Pniewską, która obszarem sponsoringu spółki kierowała przez ponad 20 lat.
Działania marketingowe i komunikacyjne to istotna część wydatków Orlenu. Cała grupa kapitałowa Orlen przeznaczyła w 2023 roku na ten cel aż 630 mln zł, z czego wydatki na sponsoring stanowiły ponad 386 mln zł. W porównaniu do poprzedniego roku, obie kwoty wzrosły o około 45%.
Przeczytaj także: PGNiG Obrót Detaliczny powierza stery Beacie Kurdelskiej
Źródło: Opracowanie własne
Last Updated on 20 sierpnia, 2024 by Krzysztof Kotlarski