Status wniosku hipotecznego dostępny online również dla osób niebędących klientami Banku Millennium

Bank Millennium wdrożył kolejny etap projektu cyfryzacji hipotek. Teraz możliwość śledzenia statusu wniosku hipotecznego jest dostępna w aplikacji mobilnej również dla osób, które nie są jeszcze klientami Banku Millennium. Bank wyśle też do nich każdorazowo SMS z informacją o zmianie statusu wniosku.

Teraz, każda osoba, która złożyła wniosek o kredyt hipoteczny w Banku Millennium, ma możliwość wygodnego sprawdzenia statusu tego wniosku w aplikacji mobilnej. Usługa jest dostępna po zainstalowaniu aplikacji Banku Millennium w telefonie, z przycisku na ekranie aktywacji:

Podczas pierwszego wejścia pojawi się ekran z informacją, co jest potrzebne do zalogowania się do usługi. – numer wniosku kredytowego, wybrane cyfry z numeru PESEL lub paszportu oraz H@sło SMS, które bank prześle na numer telefonu podany we wniosku kredytowym.

W ramach usługi w aplikacji mobilnej dostępne są następujące informacje:
  • Aktualny status wniosku z opisem, co się dzieje z wnioskiem na danym etapie
  • Pasek postępu, prezentowany w formie koła
  • Numer wniosku i wnioskowana kwota
  • Imię i nazwisko eksperta prowadzącego wniosek, a w przypadku wniosku złożonego u brokera również dodatkowa informacja o partnerze prowadzącym wniosek
  • Lista poprzednich etapów wniosku

– Jak wcześniej zapowiadaliśmy, to kolejny etap projektu pełnej digitalizacji kredytów hipotecznych. W planach mamy udostępnienie kolejnych rozwiązań, a docelowo uruchomienie zdalnego procesu sprzedaży „end to end” w bankowości elektronicznej – mówi Ania Meunier, Kierująca Wydziałem Kredytów Hipotecznych w Banku Millennium

– Projektując nowe rozwiązania w zakresie hipotek, po raz kolejny spojrzeliśmy na cały proces oczami klientów. Priorytetem było dla nas zapewnienie jak najlepszego doświadczenia w korzystaniu z usługi. Wiemy, że ubieganie się o kredyt hipoteczny to jeden z ważniejszych momentów w życiu, tym bardziej zależało nam na tym, by proces ten przebiegał płynnie i transparentnie. Mamy już sygnały od klientów, że to się udało. Teraz idziemy o krok dalej i proponujemy równie wygodne rozwiązanie osobom, które dotychczas nie korzystały z naszych usług – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium


Autor:

Banku Millennium

Last Updated on 19 kwietnia, 2021 by Karolina Ampulska

Udostępnij