
Izabela Kiwak dołącza do Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak. Objęła nowe stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
Na nowym stanowisku Izabela Kiwak będzie odpowiedzialna za optymalizację produktów i komunikacji, analizę oraz ocenę kondycji polskich tytułów należących do Grupy Bonnier oraz wzmacnianie strategii ich dalszego rozwoju.
Izabela Kiwak ponad 15 lat zajmuje się badaniami marketingowymi i konsumenckimi. Doświadczenie badawcze zdobyła w rodzimych i międzynarodowych agencjach badawczych. Od 8 lat pracuje w branży mediowej. Wcześniej, w Ringier Axel Springer Polska pełniła funkcję head of research & insight.
Wieloletnia członkini Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Regularnie występuje w roli prelegentki i ekspertki na konferencjach poświęconych rynkowi badań oraz branży medialnej. Z wykształcenia Izabela Kiwak jest andragogiem, posiada również doktorat nauk społecznych.
Przeczytaj także: Powołanie Członka Zarządu ds. Finansowych PKP CARGO S.A.
Last Updated on 17 lutego, 2025 by Elżbieta Wieleba