Tomasz Czajkowski nowym szefem zespołu public affairs w Coca-Cola Polska
Do działu public affairs i komunikacji w Coca-Cola Polska Tomasz Czajkowski dołączył z początkiem czerwca. W polskim oddziale napojowego giganta odpowiadać będzie za relacje z kluczowymi klientami oraz otoczeniem organizacji.
Nowy dyrektor Coca-Cola Polska ukończył studia magisterskie z zakresu zarządzania, marketingu i zarządzania zasobami ludzkimi w Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada bogate doświadczenie z zakresu realizacji projektów PR i komunikacji zewnętrznej. Dwukrotnie wybierany na członka Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego, organu reprezentującego społeczeństwo obywatelskie w konsultacjach z Komisją Europejską, Parlamentem Europejskim i Radą.
Bezpośrednio przed wzmocnieniem zespołu Coca-Cola Polska Tomasz Czajkowski pracował jako menedżer butikowej agencji oferującej usługi projektowe i PR-owe dla sektora FMCG, energetycznego oraz finansowego.
Przeczytaj także: Michał Olszewski Członkiem Zarządu PGNiG Termika
Źródło: Opracowanie własne
Last Updated on 27 sierpnia, 2024 by Krzysztof Kotlarski