Wywiady
Dlaczego w świecie liczb i KPI wygrywają emocje. Anton Szmelow, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Biznesu, Członek Zarządu Chocolissimo o roli czekolady w budowaniu relacji biznesowych
Panie Antonie, Chocolissimo kojarzy się z elegancją, jakością i doskonałym smakiem. Ale dziś chcemy porozmawiać o czymś więcej – o tym, jak czekolada może realnie ... Czytaj więcej
Jak zamknąć obieg? Stena Recycling z Diamentem Zrównoważonej Gospodarki i jasną wizją przyszłości
Zrównoważony rozwój przestał być jedynie modnym hasłem – dziś to kluczowy element strategii firm, które chcą budować swoją przewagę konkurencyjną w odpowiedzialny sposób. Jedną z ... Czytaj więcej
Od uchodźczyni do liderki branży elektronicznej. Historia Irmy Björsell, CEO Evertiq AB, która dzięki elektronice zmienia świat na lepsze
Marka Evertiq od 26 lat łączy przedstawicieli branży elektronicznej z całego świata, ułatwiając wymianę kontaktów biznesowych, inspirując innowacyjnymi rozwiązaniami i dostarczając najświeższe informacje z rynku. ... Czytaj więcej
Od idei do realizacji: Archicom nagrodzony Diamentem Zrównoważonej Gospodarki za wizję miasta przyszłości
Archicom został nagrodzony w konkursie „Diamenty Zrównoważonej Gospodarki” za konsekwentne wdrażanie idei zrównoważonego rozwoju – zarówno w projektowaniu 15-minutowych dzielnic, jak i w działaniach ESG, ... Czytaj więcej
Kajima Poland z Diamentem Zrównoważonej Gospodarki. Budujemy z wizją i odpowiedzialnością. Maciej Runkiewicz, Prezes Kajima Poland, o kompetencjach lidera ESG w budownictwie
Jak skutecznie łączyć wysokie wymagania inwestorów z zasadami zrównoważonego rozwoju? O tym, co oznacza tytuł Lidera ESG w budownictwie, jak ewoluowała strategia Kajima Poland i ... Czytaj więcej
Medicover z nagrodą za społeczną odpowiedzialność. Diament dla działań, które mają znaczenie
W rozmowie z Richardem Sandsem, Dyrektorem Departamentu Strategii Medicover, oraz Marcinem Radziwiłłem, Prezesem Zarządu Fundacji Medicover, poruszamy temat niedawnej nagrody „Diamenty Zrównoważonej Gospodarki”, którą firma ... Czytaj więcej
Myślenie platformowe, tradycyjne firmy i siła generatywnej AI. Wywiad z Danielem Trabucchim i Tommaso Buganzą, autorami książki „The Digital Phoenix Effect”
Co może się stać, jeśli tradycyjne firmy przestaną próbować kopiować Dolinę Krzemową i zamiast tego zaczną wykorzystywać swoje unikalne zasoby do tworzenia platform? A co, ... Czytaj więcej
Liderzy Różnorodności: Henkel z Diamentem Zrównoważonej Gospodarki
Henkel to nie tylko globalna marka, ale także organizacja, która od lat buduje kulturę opartą na różnorodności, równości i inkluzywności. W rozmowie z Darią Kuźnik, ... Czytaj więcej
20 lat Executive Club – rozmowa z Beatą Radomską, założycielką i CEO
Od dwóch dekad Executive Club pełni kluczową rolę w integrowaniu środowiska liderów biznesu w Polsce. To unikalna platforma wymiany doświadczeń, inspiracji i wartości, która nie ... Czytaj więcej
Zielona transformacja to nie wybór, to odpowiedzialność – FAKRO Liderem Neutralności Klimatycznej
FAKRO to polska firma z międzynarodowym sukcesem. Jej produkty są obecne w ponad 60 krajach na świecie. Podczas Sustainable Economy Summit otrzymała prestiżowy tytuł Lidera ... Czytaj więcej
Zrównoważony rozwój to decyzja na pokolenia. Kiril Marinov, Dyrektor Zarządzający Henkel Consumer Brands w Polsce
Henkel działa w duchu zrównoważonego rozwoju od blisko 150 lat – zanim stało się to modne, wyprzedzał już rynek o krok. Dziś nie tylko spełnia ... Czytaj więcej
Od wiarygodności do przewagi konkurencyjnej. Jak analiza danych finansowych i zaawansowane technologie wspierają polski biznes. Wywiad z Jakubem Obarzankiem, pełnomocnikiem zarządu Kaczmarski Group Sp.j.
Dynamiczne zmiany na rynku stanowią wyzwanie dla wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od wielkości. O tym, jak z pomocą nowych technologii trzymać rękę na pulsie i nie ... Czytaj więcej
Organizacje odzysku jako podmioty zaufania publicznego. Wywiad z Grzegorzem Skrzypczakiem, Prezesem Zarządu ElektroEko SA
O potrzebie traktowania organizacji odzysku jako podmiotów zaufania publicznego, transparentności na rynku oraz przyszłości branży rozmawiamy z Grzegorzem Skrzypczakiem, Prezesem Zarządu ElektroEko, największej polskiej organizacji odzysku sprzętu ... Czytaj więcej
Wiedza to nie wszystko. Karolina Karolczak mówi, dlaczego kobiety potrzebują też widzialności, sieci kontaktów i pewności w działaniu
Co powoduje brak awansów większej liczby kobiet na najwyższe stanowiska? Karolina Karolczak: To złożona kwestia, w której splatają się kultura organizacyjna, stereotypy społeczne i wewnętrzne ... Czytaj więcej