Łączenie kobiecej intuicji ze strategią biznesową. Wywiad z Beatą Radomską, CEO Executive Club

Łączenie kobiecej intuicji ze strategią biznesową. Wywiad z Beatą Radomską, CEO Executive Club

Zapraszamy na rozmowę z Beatą Radomską, założycielką i CEO Executive Club, która opowie o powstaniu oraz szczegółach działalności organizacji funkcjonującej na rynku już od 2005 roku.

Jaka była geneza powstania Executive Club? Co skłoniło Cię do założenia takiej organizacji?

Executive Club założony został w 2005 roku. Początki naszej działalności przypadają na czas, gdy duże firmy oraz wykwalifikowana kadra zarządzająca były w naszym kraju wciąż stosunkowo nieliczne. Tym bardziej potrzebna więc była przestrzeń do dzielenia się wiedzą, sukcesami oraz receptami na rozwiązanie problemów trapiących ówczesną polską gospodarkę. Nawiązywanie relacji biznesowych, docieranie z propozycjami do osób decyzyjnych – od zawsze odbywa się w większości „twarzą w twarz” i wymaga sprzyjającego otoczenia, w którym takie spotkania mogłyby się odbywać. A po stworzeniu atmosfery wzajemnego zaufania na płaszczyźnie zawodowej – kolejnym etapem było umożliwienie konstruktywnej współpracy pomiędzy przedstawicielami biznesu a środowiskiem naukowym. Sama posiadałam już wówczas spore doświadczenie na stanowiskach menedżerskich i dyrektorskich, stąd potrzeba zaistnienia platformy, takiej jak Executive Club wynikła niejako naturalnie z moich codziennych obserwacji świata biznesu. Pomysł przekułam w biznesowe dziecko, które – można powiedzieć – w tym roku osiągnęło pełnoletniość.

Jakie cele Executive Club stawiał przed sobą u swojego zarania? Czy zmieniły się one przez lata? Jakie zadania stawia przed sobą w obecnych, dynamicznie zmieniających się czasach?

Jak w każdym wymagającym biznesie, cele Executive Club zmieniały się w czasie i zapewne będą się dalej zmieniać. Na początku czekało nas dużo tzw. pracy u podstaw. Nieformalne kontakty prywatne i biznesowe trzeba było przekuć w usystematyzowaną strukturę. Stworzyć własne zaplecze, ułożyć atrakcyjną ofertę dla przedsiębiorców, która zachęciłaby ich do członkostwa w klubie. Obecnie wygląda to już nieco inaczej. Od wielu lat posiadamy stabilną bazę, która pozwala nam na więcej swobody czy eksperymentowanie. Stąd w naszej ofercie pojawiły się m. in. spotkania networkingowe czy konferencje tematyczne. Te działania cieszą się ogromnym zainteresowaniem, zarówno wśród członków klubu, jak i poza jego szeregami. Dziś mamy ten luksus, że możemy zastanawiać się, w jaki sposób poszerzać i uatrakcyjniać naszą ofertę, zamiast głowić się nad tym, czy uda nam się zapełnić salę na organizowane wydarzenie. Z tym ostatnim nie ma już od dawna najmniejszych problemów.

Zrzeszacie przedstawicieli top managementu wielu branż. W jaki sposób aktywizujecie tak różnorodną grupę?…

Czytaj dalej: https://www.haleprzemyslowe.plus/laczenie-kobiecej-intuicji-ze-strategia-biznesowa-wywiad-z-beata-radomska-ceo-executive-club/

Last Updated on 21 września, 2023 by Anastazja Lach

Udostępnij
KATEGORIA
TAGS