Zgaszone światła w biurowcach C&W w ramach akcji #godzinadlabałtyku
27 marca w niektórych biurowcach oraz centrach handlowych zarządzanych przez Cushman & Wakefield na godzinę zgaśnie światło. Symboliczne 60 minut ciemności ma na celu rozpowszechnianie akcji organizowanej przez WWF „Dzień dla Ziemi”, który w tym roku odbywa się pod hasłem #godzinadlabałtyku.
Tegoroczna edycja akcji organizowanej przez WWF ma na celu przeciwdziałać destrukcyjnym procesom w obrębie Morza Bałtyckiego oraz chronić zagrożone ekosystemu morskie. Wśród głównych założeń znajdują się zrównoważone rybołówstwo, walka z sieciami widmo, przeciwdziałanie powstawaniu martwych stref, ustanowienie planów ochrony obszarów chronionych oraz działania na rzecz ssaków bałtyckich.
Już 27 marca o godzinie 20:30 w biurowcach zostaną zgaszone wszystkie światła, centra handlowe wyłączą swoje podświetlane fasady, informacje o akcji zostaną rozpowszechnione wśród najemców, a pracownicy będą zachęcać do udostępniania akcji oraz podpisywania petycji mającej na celu ochronę Morza Bałtyckiego.
W rozpowszechnianie akcji oraz nagłaśnianie problemów Morza Bałtyckiego włączają się zarządzane przez firmę doradczą Cushman & Wakefield budynki biurowe: Rondo 1, The Warsaw HUB, Focus, Nefryt, Topaz, Kopernik Office Buildings, Warsaw Towers, Centrum Królewska, Bitwy Warszawskiej Business Center, Saski Point, Saski Crescent, Proximo I & II, Sienna Center, Wspólna, Atrium1, Atrium Garden, Andersia Tower, Waterside, Nowogrodzka Square, Neopark, Neptun, Wave, Pegaz, Sagittarius, Dubois, Matchpoint A&B, Grzybowska Park, Mokotowska Square, North Gate, Bema Plaza, Crown Square, Z1 Zabierzów, Wadowicka 8W oraz centra handlowe: Złote Tarasy i CH Jantar.
Ekologia, dbałość o środowisko naturalne oraz zrównoważony rozwój znajdują się wśród najwyższych priorytetów firmy Cushman & Wakefield oraz działu Asset Services, który odpowiada za codzienne operacyjne zarzadzanie nieruchomościami naszych klientów. Ponieważ szeroko rozumiana budowa i eksploatacja nieruchomości odpowiada za znaczną część emisji CO2, aktywnie wspieramy wszystkie inicjatywy, które ograniczą ślad węglowy przyczyniając się jednocześnie do zwiększenia świadomości społecznej oraz promocji ekologicznego tryby życia i pracy – mówi Grzegorz Dyląg, Head of Asset Services Business Space, Cushman & Wakefield.
Więcej szczegółów o akcji na tronie WWF pod linkiem: https://www.wwf.pl/godzina-dla-ziemi-2021
Autor:
Cushman & Wakefield
Last Updated on 15 kwietnia, 2021 by Karolina Ampulska