Zrównoważone partnerstwo i specjalizacja kluczem do sukcesu. Wywiad z Mirosławem Greberem, Chief Commercial Officer Grupy Impel

Zrównoważone partnerstwo i specjalizacja kluczem do sukcesu. Wywiad z Mirosławem Greberem, Chief Commercial Officer Grupy Impel

Prawie 35 lat działalności na polskim rynku pokazuje, że outsourcing usług to sprawdzony sposób na biznes. Jaki jest przepis na sukces Grupy Impel?

Miarą sukcesu każdej firmy jest zaufanie i partnerskie relacje, jakim obdarzają ją jej klienci. To dla nas niezwykle ważne, podobnie jak różnorodność podmiotów, z którymi współpracujemy, bo to one są naszą najlepszą wizytówką i miarą sukcesu. Docieramy z naszymi usługami do wielu sektorów, od klientów przetargowych, takich jak ochrona zdrowia czy administracja publiczna, po firmy rynkowe, reprezentujące branże takie jak retail, organizacja eventów czy różnorodne gałęzie przemysłu.

W przypadku tak dużej organizacji jaką jest Impel, kluczowa jest elastyczność, specjalizacja i stałe dążenie do poszukiwania nowych i zrównoważonych rozwiązań. Dzięki tym cechom możemy dziś odpowiadać na potrzeby klientów z różnych sektorów rynku, poprzez oferowanie usług prostych, takich jak ochrona, sprzątanie czy serwis techniczny, z których jesteśmy powszechnie znani, ale też np. bardzo specjalistycznych rozwiązań adresowanych do przemysłu. Impel to także wsparcie procesów biznesowych, czyli outsourcing księgowości, procesów kadrowo-płacowych czy zarządzania dokumentacją.

Jakie są kluczowe obszary, na których obecnie skupia się Impel?

Od wielu lat jesteśmy mocno związani z sektorem publicznym, w tym z ochroną zdrowia. Jednocześnie, stale rozwijamy się w zakresie zintegrowanej obsługi nieruchomości czy też kompleksowej obsługi eventów. Obsługujemy także szereg prestiżowych obiektów – od Stadionu Narodowego w Warszawie, po katowicki Spodek i Międzynarodowe Targi Poznańskie. Obecnie rozszerzyliśmy naszą ofertę o kompleksowe usługi organizacji imprez, by wyjść naprzeciw tym klientom, którzy potrzebują zaufanego dostawcy do organizacji firmowej gali, koncertu czy specjalistycznej konferencji.

Wśród przewag Grupy Impel są bez wątpienia ogólnopolski zasięg, przeszkolony personel, ale też stale postępująca cyfryzacja i automatyzacja naszych usług i procesów. To wszystko sprawia, że coraz więcej klientów powierza nam obsługę swoich obiektów.

Rosnąca liczba przedsiębiorców oczekuje od dostawców usług spełnienia konkretnych kryteriów, np. w kontekście zrównoważonego rozwoju. Jakie są Państwa działania w tym obszarze?

Jako istotny uczestnik łańcucha wartości naszych klientów i zrównoważony dostawca usług, intensywnie działamy w tym zakresie już od wielu lat. Zanim wpisane to zostało w ramy raportowania ESG, podlegaliśmy wielu procesom certyfikacji, audytom czy autoryzacjom. Od lat inwestujemy w rozwój kompetencji personelu, testy i nowe technologie. Nasze działania poddajemy rozmaitej certyfikacji – w szczególności środowiskowej – wdrażamy także szereg programów dla naszych pracowników oraz angażujemy się w aktywności edukujące rynek. Śledzimy trendy i sami też jesteśmy ich źródłem, jako lider rynku.

To tylko przykłady kroków, które podejmujemy na drodze do zrównoważonego rozwoju.


Mirosław Greber, Chief Commercial Officer Grupy Impel, Członek Zarządu Impel SA

Z wykształcenia prawnik, z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach zarządczych. W latach 1997-2011 był prezesem zarządu Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej i twórcą jej sukcesów. Od 2012 r. związany z Grupą Impel, gdzie jako członek zarządu Impel SA zarządza Pionem Sprzedaży i Marketingu.

Przeczytaj także: Cyfryzacja, nowe technologie, szkolenie pracowników i zrównoważone rozwiązania. Wywiad z Krzysztofem Proszowskim, Chief Product Officer w Grupie Impel

Last Updated on 5 grudnia, 2024 by Anastazja Lach

Udostępnij