Zrównoważony rozwój
Pojęcie Zrównoważonego Rozwoju dotyka praktycznie wszystkich gałęzi gospodarki oraz życia społecznego. Dlatego tak ważny jest dostęp do informacji na ten temat. Znajdziecie tu zarówno raporty i najnowsze doniesienia prasowe dotyczące zrównoważonego rozwoju w biznesie, jak i newsy o ekologicznych trendach w życiu codziennym.
ESG w branży centrów handlowych
Polityka zrównoważonego rozwoju odgrywa coraz bardziej istotną rolę w branży nieruchomości komercyjnych na całym świecie. Environmental, Social and Corporate Governance to aspekty, na które uwagę ... Czytaj więcej
Digital Hub firmy Bayer rośnie w siłę i… talenty!
Na pokładzie Digital Hubu firmy Bayer jest już stu pracowników. Uruchomiona w lipcu 2021 roku jednostka aktywnie rekrutuje i poszukuje nowych talentów. Warszawski hub tworzą specjaliści ... Czytaj więcej
ERGO Hestia tworzy z polskimi artystami nową strategię komunikacji
Nowa strategia komunikacji sopockiego ubezpieczyciela to koncepcja bazująca na zdjęciach wykonanych przez polskich artystów fotografików. W kreacjach wizerunkowych i produktowych zobaczymy dzieła m.in. takich artystów ... Czytaj więcej
Co czwarty Polak sięga dziś po produkty roślinne, ich rynek rozwija się w rekordowym tempie, a za pięć lat może być trzykrotnie większy
Już co czwarty konsument w Polsce regularnie sięga po produkty roślinne , a ich rynek rozszerza się w rekordowym tempie 40 proc. rocznie . Wybierając ... Czytaj więcej
LPP podsumowuje kolejny rok realizacji strategii zrównoważonego rozwoju
Już 26 proc. ubrań w ofercie wszystkich marek spółki pochodzi z linii Eco Aware, czyli produktów bardziej przyjaznych środowisku, a we flagowym Reserved jest to ... Czytaj więcej
Savills IM wzmacnia zespół ds. ESG i publikuje raport dotyczący dążenia do osiągnięcia neutralności emisyjnej
Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny rynku nieruchomości, ogłosił zmiany w zespole ds. ESG związane z konsolidacją planów biznesowych zmierzających do osiągnięcia neutralności ... Czytaj więcej
Branża e-grocery rośnie w siłę. Nowe wyzwania dla przedsiębiorców?
Jak wskazuje raport „E-commerce w Polsce 2021” przygotowany przez Gemius, 73% internautów robi aktywnie zakupy online. Produkty spożywcze wciąż przegrywają jednak z sektorem non-food. Czy ... Czytaj więcej
„MOCne w biznesie”. Rusza bezpłatny program szkoleniowo-grantowy dla kobiet od Santander Bank Polska i Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości
11 maja startuje bezpłatny projekt szkoleniowo-rozwojowy, przygotowany przez kobiety i dla kobiet. Na uczestniczki czekają warsztaty, a także granty edukacyjne i dofinansowanie biznesu o wartości ... Czytaj więcej
Polski Dzień Długu Ekologicznego przypada już na 2 maja 2022 r. Dassault Systèmes pomaga przemysłowi oszczędzać zasoby
Gdyby wszyscy ludzie żyli tak jak mieszkańcy Polski, wszystkie zasoby naturalne, które Ziemia jest w stanie zregenerować w ciągu jednego roku, zostałyby zużyte na rok ... Czytaj więcej
Kaufland redukuje ślad węglowy i przechodzi w 100% na zieloną energię
Kaufland stawia kolejny ważny krok w realizacji strategii klimatycznej, zgodnie z którą do 2030 r. zredukuje emisje uwarunkowane działalnością przedsiębiorstwa o 80% w porównaniu z ... Czytaj więcej
Polskie Powroty ze wsparciem NCBR
Najnowsza edycja programu Polskie Powroty, którą NAWA ogłosi na początku maja br., będzie poszerzona o komponent aplikacyjny, finansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Umowę ... Czytaj więcej
Aż 70% Polaków dostrzega w swojej okolicy inwestycje w rozwiązania zwiększające efektywność energetyczną
Ponad połowa badanych (54%) uważa, że wzrost cen energii elektrycznej jest nieunikniony. 46% ankietowanych może płacić więcej, jeśli środki te zostaną zainwestowane w zieloną energię. ... Czytaj więcej
Według barometru Mazars C-Suite 2021, kadry zarządzające są gotowe do reagowania na nadchodzące trendy i transformacje: ale czy potrafią przekuć słowa w czyny?
Mazars, międzynarodowa firma audytorska, podatkowa i doradcza, opublikowała najnowszą edycję cyklicznego raportu Barometr kadry zarządzającej na rok 2021: Czas na działanie. Powstał on na bazie ... Czytaj więcej
„Konsumentowi należy pokazać całą ścieżkę powstania produktu „od pola do stołu”
Według badań 82% konsumentów oczekuje od produktów wysokiej jakości w niskiej cenie. Klienci przywiązują też wagę do etyki biznesu, który prowadzi firma oraz lokalnego pochodzenia ... Czytaj więcej