Mirror Investment wychodzi naprzeciw współczesnym marketerom – stworzono inteligentne lustra eMirror

Mirror Investment wychodzi naprzeciw współczesnym marketerom – stworzono inteligentne lustra eMirror

Mirror Investment tworzy od podstaw lustra interaktywne eMirror, które są nowoczesnym, opartym na sztucznej inteligencji nośnikiem treści przeznaczonym dla klientów indywidualnych i biznesowych. Od niedawna firma w swojej ofercie posiada także rozwiązanie eMirror Office, które łączy funkcjonalność lustra interaktywnego oraz systemu zabudowań szklanych. Ile o człowieku jest w stanie powiedzieć jego lustro?

Obecnie lustra oparte na technologii sztucznej inteligencji są coraz bardziej popularne, a w ich posiadanie może wejść każdy. Jest to urządzenie, które nie tylko sprawia wiele radości w trakcie użytkowania, ale również zaskakuje swoimi możliwościami i funkcjami. Lustra interaktywne możemy znaleźć już w galeriach handlowych, biurowcach i nierzadko mieszkaniach czy domach wolnostojących.

Fenomen luster interaktywnych. Dlaczego sztuczna inteligencja?

Według badań przeprowadzonych przez Growth from Knowledge, ludzie w ciągu tygodnia poświęcają aż 4 godziny na przeglądaniu się w lustrze.[1] Oznacza to, że lustro – jako obiekt, naturalnie przyciąga wzrok człowieka, który zwykle widzi w nim wyłącznie siebie. Potencjał biznesowy luster interaktywnych wykorzystanych w przestrzeni publicznej dostrzegli założyciele firmy Mirror Investment. Z pomocą własnego produktu – eMirror, stworzyli oni most łączący zarządców obiektów z reklamodawcami.

Dzięki szerokiemu doświadczeniu w zakresie nowoczesnych technologii oraz wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie, lustro nie tylko wyświetla pożądaną treść, np. reklamę, ale również rozpoznaje i analizuje emocje odbiorców. Co więcej, lustro identyfikuje cechy charakterystyczne osób stojących na wprost, tj. prawdopodobny wiek i płeć, posiadanie brody, okularów, wąsów, itp. Dzięki temu reklamodawca jest w stanie kierować reklamy do potencjalnych klientów z grupy docelowej, co ma swoje przełożenie na realną sprzedaż produktów i usług.

Co więcej, lustro jest w stanie rozróżnić osobę stojącą bezpośrednio przed nim od osób postronnych, np. przechodniów bądź osób stojących tuż za nią. Tym samym możliwa jest analiza cech wszystkich osób w zasięgu lustra, łącznie z czasem skupienia na wyświetlanej treści. Reklama natomiast może być wyświetlana osobie stojącej bezpośrednio przed lustrem, czyli najbliżej. W ten sposób reklamodawca wie, jakiej grupie docelowej wyświetlona zostanie reklama oraz w jakiej liczbie. Tak szerokie możliwości analityczne luster interaktywnych Mirror Investment nie tylko optymalizują koszt już trwających kampanii, ale i sukcesywnie zwiększają przychody z reklam. Tym samym reklama na inteligentnych lustrach staje się dużo bardziej korzystna i jeszcze bardziej atrakcyjna dla reklamodawcy, niż na standardowych nośnikach reklamowych.

A co w przypadku reklamy bądź innych treści, które nie są targetowane do konkretnych odbiorców? Na lustrach interaktywnych eMirror może zostać wyświetlona każda treść, którą zarządca luster chce pokazać odbiorcom, również taka, która ma trafić do ogółu społeczeństwa. Jest to świetna i przede wszystkim mierzalna alternatywa do stosowanego marketingu ATL – above the line. Na podstawie cech charakterystycznych lustro interaktywne jest w stanie określić, kto był odbiorcą konkretnych treści, w jakim czasie się wyświetlały oraz z jaką częstotliwością. Tak szeroka analityka z pewnością stanowi ogromną korzyść dla reklamodawców, m. in. ze względu na generowane statystyki.

Technologia z myślą o środowisku – system EcoShade

W obecnych czasach każde rozwiązanie technologiczne powinno zostać zaprojektowane tak, aby nie szkodzić środowisku i być przyjazne dla człowieka. Tak jest i w przypadku inteligentnego lustra Mirror Investment. Na jego potrzeby stworzono specjalny system EcoShade, dzięki któremu zmniejsza się pobór energii elektrycznej. Jest to możliwe poprzez wyłączenie niepotrzebnych zasobów, gdy w okolicy lustra nie wykrywa ono żadnego odbiorcy.

Czy można zarobić na lustrach interaktywnych Mirror Investment?

Tak, eMirror może stanowić nośnik reklamowy w obiekcie. Oznacza to, że firmy zainteresowane wyświetleniem reklamy w konkretnej lokalizacji chętnie zapłacą za wynajem powierzchni reklamowej. Dodatkowo, reklamodawcy mają świadomość, że konkretne reklamy wyświetlane są odpowiednim odbiorcom, dlatego wskaźnik dotarcia do grupy docelowej w danym miejscu jest wysoki. Właśnie dlatego największą korzyścią luster interaktywnych jest ich ogromny potencjał analityczny.

Mirror Investment, poza samym zakupem luster, oferuje także inne możliwości współpracy i finansowania. Elastyczne podejście do klienta sprawia, że inwestycja w produkt eMirror staje się jeszcze bardziej korzystna.


Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych produktach? Skontaktuj się z nami contact@mirror-investment.com.


[1] Badanie GfK, dostęp na 23.02.2021 r.


Autor:

Mirror Investment

Last Updated on 2 marca, 2021 by Karolina Ampulska

Udostępnij
KATEGORIA
Udostępnij artykuł