Bank BNP Paribas na podium „Rankingu Banków dla Klienta Zamożnego” magazynu Forbes
Bank BNP Paribas zdobył 3. miejsce w „Rankingu Banków dla Klienta Zamożnego” magazynu Forbes. Jest to pierwsze w Polsce zestawienie oceniające jakość obsługi oraz ofertę banków dla Klientów z wyższymi aktywami. Wyróżnienie w tym rankingu potwierdza zaangażowanie Banku BNP Paribas w dostosowywanie usług do potrzeb Klientów premium oraz w utrzymywanie najwyższych standardów obsługi.
„Ranking Banków dla Klienta Zamożnego” powstał w oparciu o szczegółową analizę produktów depozytowych oraz rachunków osobistych, przeznaczonych dla Klientów z aktywami w przedziale od 200 do 300 tys. zł oraz dochodami miesięcznymi od 10 do 12 tys. zł netto. Badanie, przeprowadzone przez firmę Minds & Roses na zlecenie Forbes, uwzględniło także różne aspekty wpływające na jakość kontaktu z bankiem. Bank BNP Paribas uzyskał wysokie oceny za obsługę telefoniczną i bezpośrednią w placówkach, a także za profesjonalizm doradców, co ostatecznie przełożyło się na III miejsce w rankingu. To potwierdza wysoki poziom obsługi oraz zaangażowanie banku w pełne wsparcie Klientów premium.
– Bank BNP Paribas nieustannie dąży do doskonalenia jakości obsługi Klienta, zapewniając najwyższe standardy na każdym etapie oraz w każdym kanale kontaktu. Wyniki rankingu Forbes dowodzą, że nasza strategia przynosi efekty. Klienci mogą liczyć na wyróżniające nas na rynku usługi. Oferujemy kompleksową opiekę dla Klientów zamożnych, łączącą szeroką gamę produktów – w tym nowoczesne Moje Konto Premium – z holistycznym podejściem do obsługi, bezpieczeństwem oraz elastycznością. Patrzymy na potrzeby naszych Klientów całościowo, wspierając ich w zarządzaniu majątkiem, jego ochronie i pomnażaniu. Zapewniamy przy tym dyskrecję i komfort w nowocześnie zaprojektowanych Centrach Klienta. To podejście jest doceniane przez najbardziej wymagających odbiorców, pozwala budować zaufanie i wzmacnia ich lojalność oraz gotowość do powierzania nam swoich finansów – mówi Volodymyr Radin, wiceprezes Zarządu odpowiedzialny za Obszar Bankowości Personal Finance oraz Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej w Banku BNP Paribas.
Ranking magazynu Forbes obejmował analizę produktów depozytowych oraz rachunków osobistych, które nie wymagały wypełniania ankiety inwestycyjnej zgodnej z dyrektywą Markets in Financial Instruments Directive (MiFID), co oznacza, że Klienci mogli skorzystać z tych usług bez konieczności przeprowadzania dodatkowej oceny ich sytuacji finansowej oraz doświadczenia inwestycyjnego. Maksymalny wynik wynosił 100%, a Bank BNP Paribas uzyskał wynik na poziomie 88,23%.
Oferta banku dla Klientów Premium od lat doceniana jest m.in. w rankingu ,,Najlepsze konta premium” portalu Bankier.pl. We wrześniu 2024 roku serwis po raz kolejny uplasował Moje Konto Premium Banku BNP Paribas na I miejscu, co potwierdza wysoką jakość oferty skierowanej do wymagających Klientów.
Źródło: media.bnpparibas.pl
Przeczytaj także: Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Last Updated on 8 listopada, 2024 by Elżbieta Wieleba