Wywiady
Prof. Rafał Ohme, profesor WSB w Warszawie: Emocje w Biznesie – Kobieta Lider Przyszłości
Jakie są podstawowe wyróżniki tzw. inteligencji emocjonalnej? Do czego niezbędna jest inteligencja emocjonalna w biznesie? Inteligencja emocjonalna to umiejętność odczytywania emocji własnych i innych osób, ... Czytaj więcej
Dr Julita Garbacka, psychiatra i psychoterapeuta: Zdrowie psychiczne Polaków w czasach COVID-19
Społeczna izolacja podczas COVID-19 powoduje zwiększenie przypadków występowania depresji, zaburzeń lękowych czy zaburzeń stresu pourazowego. Jakich skutków można spodziewać się w krótszej i dłuższej perspektywie ... Czytaj więcej
Dr hab. n. med. Mariusz Gujski, Dziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu WUM i dr Paweł Żuk, Prezes Zarządu CMD: Co dalej z epidemią?
Współczynnik śmiertelności COVID-19 w porównaniu ze śmiertelnością w czasie pandemii SARS lub MERS jest niski. Dlaczego tym razem świat został zamknięty? Dr. hab. Mariusz Gujski, ... Czytaj więcej
W biznesie bardzo ważne jest zaufanie. Rozmowa z Katarzyną Stellą-Sawicką, Poland Country Managerem ECI Telecom
Rozmowa z Katarzyną Stellą-Sawicką, Poland Country Managerem ECI Telecom Jak wspomina Pani początek swojej działalności w biznesie, co było najtrudniejsze, a co motywowało i dodawało ... Czytaj więcej
Prof. Michał Kleiber, prezes PAN w latach 2007-2015: Nauka i biznes – razem ku innowacyjności
W latach 2001-2005 pełnił Pan funkcję ministra nauki i informatyzacji. Czy mógłby Pan ocenić ówczesne lata w odniesieniu do obecnej sytuacji? Jak podsumowałby Pan te ... Czytaj więcej
Surowce ze śmieci, partnerstwa strategiczne i Strażnicy Planety. Rozmawa z Pawłem Augustynem, Prezesem Zarządu ENERIS Surowce
Ochrona środowiska wpisana jest w strategię zrównoważonego rozwoju właściwie każdej firmy na rynku, niezależnie czy jest to bank, producent żywności czy spółka budowlana. W jaki ... Czytaj więcej
Jakie wyzwania stoją przed rolnictwem w obliczu zmian klimatycznych? Rozmawiamy z Piotrem Maciakiem, Dyrektorem Sprzedaży, Europa Centralna Nordkalk
NIKT JUŻ NIE DYSKUTUJE Z FAKTEM, ŻE JESTEŚMY ŚWIADKAMI ZMIAN KLIMATYCZNYCH. JAK TO WPŁYWA NA DZIAŁALNOŚĆ PRODUCENTA NAWOZÓW? Rzeczywiście, zmiany klimatyczne i związane z nimi ekstremalne ... Czytaj więcej
Profesor ALK, dr hab. Bolesław Rok: Odpowiedzialność liderów
Biznes zaangażowany społecznie to nowy wymiar kapitalizmu. Skąd się wziął właściwie ten trend? Czy biznes jest od naprawiania świata? Paradoksalnie, zaangażowanie społeczne biznesu nie jest ... Czytaj więcej
Praktyczne podejście do teorii zrównoważonego rozwoju. Rozmowa z Jackiem Siwińskim, Prezesem Zarządu VELUX Polska
Obecnie przedsiębiorstwa przykładają dużą wagę do prowadzenia firmy w sposób zrównoważony i odpowiedzialny. Jakie konkretnie działania w tych obszarach podejmuje VELUX? Historia społecznej odpowiedzialności biznesu ... Czytaj więcej
WYWIAD TYGODNIAProf. Piotr Wachowiak, rektor SGH: Przywództwo w czasie kryzysu
Kryzys stoi u bram. Jaka jest rola liderów w czasach kryzysu gospodarczego? Jakiego przywództwa potrzebują firmy? W czasie kryzysu przywódca musi wiedzieć, co chce osiągnąć ... Czytaj więcej
Biura mimo pandemii mogą być bezpieczne. Wywiad z Adamem Krzanowskim, Prezesem i współzałożycielem firmy Nowy Styl
Dzień dobry Panie Prezesie, bardzo dziękuję za spotkanie. Na szczęście atmosfera dzisiaj jest nieco lepsza niż jeszcze miesiąc temu. Wtedy opustoszałe miasta przypominały istny film ... Czytaj więcej
Digitalizacja i sztuczna inteligencja. Jaka przyszłość czeka rynek pracy? Wywiad z Sylwią Bilską, General Managerem Edenred Polska
Artificial intelligence, robotycja, automatyzacja będą dotyczyć każdej firmy, nie tylko tych produkcyjnych. W jaki sposób nowe rozwiązania obejmą cały rynek? Już 5 lat temu rozmawialiśmy ... Czytaj więcej
Prof. Guy Standing z University of London: Kryzys i tak by przyszedł
Dlaczego uważa Pan, że kryzys wywołany pandemią COVID-19 jest tak niebezpieczny ekonomicznie? Z powodów, które możemy zbadać w tej dyskusji, globalna gospodarka była wyjątkowo krucha, ... Czytaj więcej
Prof. Santiago de la Cierva, wykładowca IESE Business School: Komunikacja w dobie pandemii
Kryzysy są powracającą, integralną częścią historii ludzkości, a zwłaszcza historii biznesu. Największa część kryzysu związanego z koronawirusem zachodzi w percepcji. Jak skutecznie komunikować się w ... Czytaj więcej